احد آزادی‌خواه

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث ایمن‌سازی کشور خواهد شد و چنین اتفاق مهمی سبب می‌شود که دشمن نتواند چشم طمع به کشورمان داشته باشد.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی؛ مردم کشورمان از بدو ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت بی‌نظیری پای صندوق‌های رای داشته‌اند و هیچگاه در این عرصه همچون دیگر عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز عقب‌نشینی نکرده‌اند.

مردم برای پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی که ثمره خون چندین هزار شهید بزرگوار بوده مستحکم و استوار ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که بیگانگان چشم طمع به میهنمان داشته باشند. مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات می‌توانند زمینه‌سازی یک دولت مقتدر را فراهم ‌کنند که رئیس جمهور با اقتداری مثال‌زدنی سکان اداره امور کشور را در دست بگیرد و در حقیقت برای حل مشکلات جاری کشور انگیزه مضاعفی داشته باشد.

در حقیقت حضور گسترده و همه‌جانبه مردم در انتخابات نقش بازدارندگی برای توطئه دشمنان دارد؛ ما امروز باید با درس گرفتن از مکتب شهید سلیمانی که مکتب وحدت و مقاومت است برای توسعه انقلاب، رفاه مردم و پیشرفت کشور قدم برداریم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید کرده‌اند که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای علاوه بر اینکه علاج مشکلات کشور است منجر به نقشه بر آب شدن تمام فتنه‌ها و برنامه‌های ضد ایرانی دولتمردان غربی خواهد شد.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی بارها در برهه‌های مختلف تاریخی ثابت کرده‌اند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالانه‌ای دارند و در انتخابات آینده نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد که این نظام متعلق به ملت است.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.