فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت رمز پیروزی مردم مظلوم فلسطین است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادداشتی نوشت: بی‌تردید با روحیه ایثار، مقاومت و شهادت، پیروزی مردم مظلوم فلسطین حتمی است و ان‌شاءالله به زودی شاهد تحقق وعده بزرگ الهی مبنی بر استقرار عدالت و برقراری حاکمیت مستضعفان بر استکبار با آزادسازی قدس شریف باشیم.

هادی نیوز: سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادداشتی نوشت: «رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری به حق و مبارک آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بر هدف بزرگ جهان اسلام و مسلمین تأکید کرده و روز قدس را نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام و روز حکومت اسلامی دانسته و آن را مقدمه‌ای بر بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در تمام دنیا معرفی کرده است.

ملت‌های مسلمان و همه انسان‌های آزادی‌خواه جهان آرزومند برچیده شدن بساط تعدی و تجاوز و ظلم و ستم استکبار و زورگویان در تمام جهان، به‌ویژه در فلسطین عزیز هستند. بی‌تردید ایثار و مقاومت و روحیه شهادت در میان مجاهدان فلسطینی که روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر آن در میان آنان هستیم پیروزی این مردم مظلوم را به ثمر خواهد نشاند و خون شهدای فلسطین و ایثار مجاهدان آن، ظلم و تباهی اسرائیل و قدرت‌های استکباری حامی آن را از بین خواهد برد. چرا که این وعده الهی است که «وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا: حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است.»

اینک در آستانه روز جهانی قدس، ملت مسلمان ایران و تمام ملل دنیای اسلام با ادای احترام به ساحت بزرگ قدس، باور و اعتقاد یگانه قلبی خود را مبنی بر وحدت و همدلی جهانی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشته و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) با گرامی داشت روز جهانی قدس موجب می‌شوند فلسطینیان مورد تهاجم دولت اسرائیل احساس تنهایی نکنند و بتوانند مقاومت کنند.

بی‌تردید با روحیه ایثار، مقاومت و شهادت، پیروزی مردم مظلوم فلسطین حتمی است و ان‌شاءالله به زودی شاهد تحقق وعده بزرگ الهی مبنی بر استقرار عدالت و برقراری حاکمیت مستضعفان بر استکبار با آزادسازی قدس شریف باشیم.

این روز بزرگ بر تمامی مسلمانان و مؤمنان روزه‌دار جهان اسلام گرامی باد. مردم شریف ایران و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران از طریق همدلی با مردم عزیز فلسطین و با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و امام عصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستار رهایی قدس و تمامی مظلومان جهان و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین از بند ظلم و ستم مستکبران است.»

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.