مسلم معین خبر داد؛

دستور سردار سلیمانی برای تولیدات تخصصی فضای مجازی/ ۳۲ میلیون نفر درگیر بازی‌های رایانه‌ای هستند

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: برنامه ریزی ویژه ای با تدبیر و دستور فرماندهی محترم بسیج اتفاق افتاده است، تا در یک مدت کوتاه بتوانیم سهم قابل قبولی در حوزه تولیدات تخصصی فضای مجازی مخصوصا بازی های رایانه ای را بزودی داشته باشیم.

هادی نیوز: مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در آیین رونمایی از بازی رایانه ای مختار فصل قیام، اظهار داشت: بازی فاخر رایانه ای مختار فصل قیام امروز رونمایی خواهد شد.

معین ادامه داد: شاید طی یکی دو سال گذشته از نقش آفرینی بسیج در میدان های مختلف زیاده شنیده باشیم. هم در حوزه برپایی شعائر مذهبی و هم در حوزه خدمات اجتماعی و در بسترهای مختلفی از جمله کرونا و سلامت مردم. ریشه این بروز و نمودهای بیش از پیش نگاه راهبردی و استراتژیک جدیدی است، که نشات گرفته از شناخت عمیق فرماندهی محترم بسیج از خاصیت و ماهیت بسیج است.

وی گفت: بسیج بزرگترین مجموعه مردم نهاد دنیا است و با استفاده از ظرفیت های مردمی کارهای بزرگی را در مدت زمان محدود به نتیجه می رساند. بسیج رگهای جاری و ساری در توده های مردم است.

معین تاکید کرد: در مقابله با هجمه های ناجوانمردانه و دروغ گویی در فضای مجازی نیز بسیج فعال است. امروز در حوزه بازی های رایانه ای حدود ۳۲ میلیون نفر درگیر این حوزه هستند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج افزود: کمتر از ده درصد از این سهم در اختیار تولیدات ملی، میهنی و آیینی قرار دارد و راهی جز استفاده از ظرفیت بسیج وجود ندارد. ظرفیت بسیج در این حوزه متمرکز شده است. برنامه ریزی ویژه ای با تدبیر و دستور فرماندهی محترم بسیج اتفاق افتاده است، تا در یک مدت کوتاه بتوانیم سهم قابل قبولی در حوزه تولیدات تخصصی فضای مجازی مخصوصا بازی های رایانه ای را بزودی داشته باشیم.

خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.