معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

کمک به مردم اساسی‌ترین طرح بسیج است/ «نسل سلیمانی‌ها» پای مکتب اسلام ایستاده‌اند

سردار نقدی گفت: نسل سلیمانی‌ها نشان دادند که پای مکتب اسلام که مروج نوع‌دوستی است، ایستاده‌اند و در برابر ترویج فرهنگ لیبرال غرب تسلیم نمی‌شوند.

سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران، درباره دانش‌آموزانی که «نسل سلیمانی‌ها» محسوب می‌شوند، اظهار داشت: نوجوانان عزیز و دانش‌آموزان کشورمان نمایندگان نسلی محسوب می‌شوند که وارث ده‌ها هزار دانش‌آموز شهید دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند؛ دانش‌آموزانی که در اعتراض به اقدامات رژیم شاهنشاهی به خیابان‌ها آمدند و در سیزدهم آبان ۱۳۵۷ آن حماسه خونین را در مقابل دانشگاه تهران آفریدند و در ادامه نیز با وقوع جنگ تحمیلی، رزمندگان بسیاری از این نسل برای پاسداشت انقلاب اسلامی و میهن اسلامی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: نوجوانان امروز وارث ده‌ها هزار دانش‌آموزی هستند که در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگ را جاودانه کردند؛ به نحوی که طی آن ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی شد؛ البته امروز هم دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف نشان دادند که مرام جوانمردی همچنان ادامه دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه روزگاری که جهاد دفاعی بود، نوجوانان کشورمان در میدان جنگ حاضر شدند، افزود: امروز که روزگار جهاد علمی است، برجسته‌ترین و نخبه‌ترین افراد را به جامعه تقدیم می‌کنند و در هنگامه بروز مشکل، برای کم کردن مشکلات همکلاسی‌های خود آن هم در ایام کرونا، بخشی از دارایی خود را با سخاوت تقدیم می‌کنند.

وی اضافه کرد: در واقع نوجوانان نسل سلیمانی‌ها نشان دادند که پای مکتب اسلام که مروج نوع‌دوستی است، ایستاده‌اند و در برابر ترویج فرهنگ لیبرال غرب که خودپرستی، فردگرایی و خودخواهی را ترویج می‌کند، تسلیم نمی‌شوند؛ به عبارت دیگر، این عزیزان با وجود آن‌که تحت تهاجم فرهنگ غرب قرار دارند و در اوج نوجوانی که ایام دلپذیری است، گذشت را ترجیح می‌دهند و مروّج فرهنگ مروت و جوانمردی می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: نسل سلیمانی‌ها در برابر فرهنگ غرب که فردگرایی و خودپرستی را ترویج می‌کند، تمرین کردند و یاد گرفتند که با هم باشند؛ لذا اساسی‌ترین طرح بسیج نیز همین تمرین با هم بودن و کمک به هم‌نوعان است.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.