دکتر قاسم حبیب‌زاده

قهرمان ملی و مجاهد جهان اسلام

از هوشمندی نظام اسلامی آنکه با راهبرد استکبارستیزی از مسلمانان مظلوم جهان دفاع می‌کند و در عین حال، پیگیر منافع ملی ایران است.

از هوشمندی نظام اسلامی آنکه با راهبرد استکبارستیزی از مسلمانان مظلوم جهان دفاع می‌کند و در عین حال، پیگیر منافع ملی ایران است.
 اگر در پی اخراج نظامیان آمریکا از افغانستان، عراق، سوریه و ... هستیم، اولاً برای حمایت مسلمانان این کشورها در مقابل متجاوزان آمریکایی است و در ثانی، در پی دور کردن کانون تهدید امنیتی علیه خود و بیرون کردن عنصر مزاحم از این کشورها به منظور ارتقاء تعاملات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با آنها هستیم.
 اگر مخالفت عملی با حضور نظامی آمریکا در عمان، بحرین، قطر، امارات و سایر کشورهای منطقه غرب آسیا داریم، اولا برای حمایت مسلمانان این کشورهاست، در ثانی برای زمینه سازی جهت به دست گرفتن امنیت انتقال انرژی و احیای جاده ابریشم نوین با محوریت ایران از شرق به غرب و از جنوب به شمال هستیم.
 در این راهبرد هرچند نیروهای سه گانه ارتش و نیروهای چندگانه سپاه حضور دارند، اما در پیشانی این راهبرد،  شهید سلیمانی بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب امّتی‌ترین و ملّی‌ترین مرد ملت بوده و هست.
 البته یک سوال وجود دارد که چرا وجه ملی قهرمان ملت، چندان مورد توجه رسانه ملی و خطبا و جهادگران عرصه تبیین قرار نمی‌گیرد؟!

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.