عملکرد نیرو‌های مسلح تأثیر بسزایی در کنترل کرونا داشته است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به دستور فرمانده معظم کل قوا در زمینه بکارگیری تمامی امکانات نیرو‌های مسلح برای مقابله با کرونا گفت: این دستور، تأثیر بسزایی در کاهش شیوع کرونا داشته است.

سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: دو سال پیش زمانی که با شیوع کرونا مواجه شدیم در نامه‌ای از فرمانده معظم کل قوا درخواست کردم در صورت صلاحدید دستور دهند تا امکانات نیرو‌های مسلح در مقابله با شیوع کرونا به‌کار گرفته شود که ایشان با قبول این درخواست، در نامه‌ای به ستاد کل نیرو‌های مسلح دستور دادند تا تمامی امکانات نیرو‌های مسلح در این رابطه بکارگیری شود.

وی ادامه داد: حضور نیرو‌های مسلح کمک قابل توجه و بسیار تأثیرگذاری در مقابله با کرونا و حتی جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در جامعه شد؛ بدین‌صورت که بعد از دستور فرمانده کل قوا تمام بیمارستان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در پذیرش و درمان بیماران نهایت تلاش خود را انجام دادند.

سردار صفوی افزود: به‌عنوان مثال می‌توان به بیمارستان بقیةالله (عج) اشاره کرد که با وجود پذیرش ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی در پیک اول همه‌گیری کرونا، تنها ۱۰ هزار نفر آن‌ها بستری شدند که از این تعداد بیش از ۹ هزار نفرشان پس از بهبودی به منازل خود بازگشتند؛ البته مشابه چنین اقدامی را در بیمارستان‌های ارتش هم شاهد بودیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: این دستور فرمانده معظم کل قوا کمک بسیار مؤثری در کاهش بیماری کرونا در میان مردم بود؛ زیرا چنانچه این دستور صادر نمی‌شد، تعداد بسیار زیادی از مردم به این بیماری مبتلا می‌شدند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.