دشمن به‌تناوب در پی از کار انداختن بازوهای نظام است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن به صورت دوره‌ای و به تناوب به‌دنبال بی‌اعتبارسازی قوه قضاییه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت رهبری و از کار انداختن این بازوهای نظام است.

عبدالله گنجی کارشناس مسائل سیاسی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اظهار داشت:‌ مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز دو مسیر یعنی فاصله مردم با حاکمیت و همچنین لجن مال کردن بازوهای تواند جمهوری اسلامی را به خوبی تبیین کردند. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به بازوهای توانمند نظام انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۳ به صورت مستمر اشاره کرده و فرمودند که دشمن دائم به دنبال بی اعتبار سازی و از کار انداختن این بازوهاست برای آنکه بخش دوم یعنی اقدامات منفی خود علیه جمهوری اسلامی را اجرایی کند. 

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: دشمن می‌کوشد با فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت از طریق فشار اقتصادی اقدامات خود را دنبال کند و در همین راستا تلاش می‌کند نهادهای حافظ انقلاب اسلامی را با مردم روبرو کرده و آنها را در مواجهه با یکدیگر از کار بیندازند این در حالی است که کارکرد آنها تضمین دهنده مسیر سلامت جمهوری اسلامی است. 

گنجی گفت: اعتبار سازی مدل‌های آنها پیشتر در شوروی سابق پیاده سازی شده و طرح بازسازی شده‌ آن در ایران بیش از ۲۲ سال است که دنبال می‌شود.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: به صورت دوره ای چند مجموعه شامل قوه قضاییه، شورای نگهبان، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و بیت رهبری همواره در کانون حملات دشمنان هستند و به میزانی که آنها برای حفظ سلامت نظام جمهوری اسلامی اثرگذاری بیشتری داشته باشند و در حفظ این نظام استمرار بیشتری داشته باشند به همان میزان مورد هجوم واقع می‌شوند که امروز طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، نوبت سپاه است. 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.