برگزاری پویش «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» در شبکه «شاد»

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری پویش «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» در شبکه «شاد» همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) خبر داد.

هادی نیوز: میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری پویش اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله در شبکه «شاد»، گفت: همان‌طور که می دانید پیامبر اعظم اسلام، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله وسلم) رسول خاتم، بهترین مخلوق و حبیب و برگزیده خداست و در وصف ایشان قرآن کریم در سوره مبارکه الشرح می فرماید «و رَفَعنا لَکَ ذِکرَک ...» یعنی یاد تو را بالا بردیم؛ و هر روز که مسلمانان به وقت نماز، اذان می‌گویند، نام مبارک ایشان با عبارت اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله در تمام عالم به گوش می‌رسد.

وی افزود: در اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش قصد داریم با این طنین الهی همراه و هم صدا و قطره ای در دل اقیانوس کائنات شویم و در ایام خجسته عید مبعث، ذکر و یاد پیامبر مهربانی ها را زمزمه کنیم.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این پویش انفرادی و گروهی دو مرتبه فراز آسمانی «اَشهَدُ اَنّ مُحَمّداً رَسُولُ الله» را مانند موذن، به تنهایی و یا به صورت همخوانی با برادر یا پدر بگویند و فیلم آن را بگیرید و به نشانی @Mohammadiyam در شبکه شاد ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار از 10 لغایت 15 اسفند ماه مصادف با عید سعید مبعث تا روز میلاد امام حسین علیه السلام است که در نهایت جوایزی به منتخبان این پویش به قید قرعه اهدا خواهد شد.

باقری گفت: دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کانال اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش به آدرس @parvareshi1در شبکه شاد مراجعه کنند.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.