رئیس ستاد مرکزی اربعین: اتباع خارجی از مرز هوایی برای سفر اربعین استفاده کنند

سیدمجید میراحمدی گفت: به جز اتباع افغانستانی مقیم ایران که گذرنامه مخصوص دارند، سایر اتباع خارجی از مرز هوایی برای عزیمت به سفر اربعین استفاده کنند.

فارسسید مجید میراحمدی در حاشیه یکصد و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت:  به جز اتباع افغانستانی مقیم ایران که گذرنامه مخصوص دارند، سایر اتباع خارجی از مرز هوایی برای عزیمت به سفر اربعین استفاده کنند.

وی افزود: در نشست امروز مقرر شد استانداران ظرفیت های موجود را در اختیار سازمان راهداری قرار دهند تا زائران به راحتی سفرشان را انجام دهند. رانندگان عزیز هم همچون گذشته با همه ظرفیت به صحنه آیند. در مورد پارکینگ ها مقرر شده که از قیمت مصوب پنج هزار برای اماکن دولتی و ۱۰ هزار تومان برای بخش خصوصی تخطی نشود، و اگر موردی جز این بود برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در خصوص بلیط های هوایی هم اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی بازرس های ویژه‌ای تعیین کرده است و با گران‌فروشی برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عبور موکب‌داران از دیگر محورهای مورد اشاره در نشست امروز بود و در این خصوص از بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می کنیم که البته خوشبختانه مشکل حل شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: آمادگی مرز تمرچین و باشماق با توجه به آب و هوای خوب، گزینه‌ای مناسب برای زائران اربعین است و درخواست داریم از این مرزها استفاده کنند.

 

 

هادی نیوز: 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.