حل مشکلات کشور با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس

سردار نوری‌نژاد گفت: اگر امروز به فرهنگ دفاع مقدس رجوع و به جوانان اعتماد کنیم، مطمئناً مشکلات برطرف خواهد شد.

سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده فراجا با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در امر بازدارندگی، مدیون رزمندگان و تجربیات دفاع مقدس است.

سردار نوری‌نژاد ادامه داد: دشمنان با مرور تاریخ و مشاهده مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان، از انجام اقدام نظامی علیه کشورمان هراس دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد: امروز اگر در تمامی زمینه‌ها با همت جهادی عمل کنیم، همچون هشت سال دفاع مقدس پیروز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: کسانی که وارد عرصه دفاع مقدس شدند، منافع شخصی خودشان را به منافع ملی ترجیح ندادند و منافع ملی برای آن‌ها از همه چیز واجب‌تر بود.

سردار نوری نژاد گفت: رزمندگان در دفاع مقدس برای انجام کارها از یکدیگر سبقت می‌گرفتند؛ در جبهه‌ها هرکس فرمانده بود، جلوتر از رزمندگان وارد میدان جنگ می‌شد و این فرهنگ دفاع مقدس بود که اگر امروز به آن تأسی شود، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امروز مشکل کشور در حوزه اقتصادی مربوط به رانت‌خواری‌ها است، افزود: برخی از مسئولان، منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهند و این موضوع باعث بروز گرفتاری‌ها و مشکلاتی شده است.

وی گفت: اگر امروز به فرهنگ دفاع مقدس رجوع و به جوانان و فکر آن‌ها اعتماد کنیم، مطمئناً مشکلات برطرف خواهد شد.

سردار نوری نژاد با توجه به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دشمنان مانند مگس، روی زخمِ ناشی از مشکلات و ضعف‌ها می‌نشینند، خاطرنشان کرد: تبلیغات امروز گروه‌های معاند علیه نظام، ناشی از قوت آن‌ها نیست و آن‌ها از ضعف در برخی مدیریت‌ها و فسادها و تخلفات صورت گرفته در کشور، در تبلیغات خود علیه نظام استفاده می‌کنند.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.