زهرا علوی

حمایت مردمی از نیروی انتظامی

قانون متوقف نمیشود و آشوبگر و مخل امنیت چه سلبریتی و معروف باشد چه نیروی آموزش دیده کانال های معاند و چه جوان و نوجوان ساده مملکت که گول آنها را خورده است تنبیه میکند.

این روزها شاهد اغتشاشات و ناآرامی های بسیاری در کشور هستیم؛ ناآرامی هایی که به بهانه فوت ناگهانی خانمی جوان به نام مهسا امینی آغاز شد. خانمی که به دلیل پوشش نامناسب با تذکر ماموران فراجا جهت طی دوره ۴۰ دقیقه ای آموزشی به مقر پلیس امنیت اخلاقی منتقل شد اما به دلیل نگرانی از پوشش نامناسب و سابقه مکرر بیماری و غش به گفته برادر خودش دچار سکته شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل میشود و ناباورتر اینکه در اثر این غش و سکته روی تخت بیمارستان کلیه هایش از کار می افتد و بدنش تاب نمی آورد و فوت می کند.

سواستفاده دشمن
فوتی که آنچنان برنامه ریزی شده دستاویز سواستفاده دشمن قسم خورده از شرق و غرب از منافق و کومله تا ضد انقلاب و سلطنت طلب و آل سعود و صهیونیست و آمریکا و ... قرار میگیرد که تصور میکنی از پیش برنامه ریزی شده و قطعات پازل آن یک به یک چیده شده است.
کافی است ‌نگاهی تحلیلگرانه به حوادث و هوچی گری های دشمن بیاندازیم دشمنی که ادعای حمایت از زن و نوامیس را دارد اما در اعتراضات حرمت زن مسلمان ایرانی را میشکند؛ دشمنی که داعیه حقوق بشر دارد اما گلوی مامور نیروی انتظامی را میبرد و اموال مردم را تخریب می کند؛ مدعی دروغینی که دم از آزادی می زند اما در خیابانهای خودش دست و پای معترضان به نبود آزادی را می شکند و جانشان را می ستاند و آنچنان ناجوانمردانه با جنس زن برخورد می کند که خیابانهای خودش شاهد تجمع و اعتراض علیه رفتار خشونت بار پلیس میشود! دشمنی که خود اشغالگر است اما بیانیه صادر می کند که ما تا آزادی در کنار شما هستیم...

نیرویی محافظ امنیت و آرامش
 همه این واقعیت ها را گفتیم تا به این جا برسیم که امنیت آن هم در کف خیابانها به راحتی به دست نمی آید و آشوب و اغتشاش راه به جایی نمیبرد وقتی مامور نیروی انتظامی که حافظ امنیت و آرامش مردم است برای دفاع از این پرچم در مقابل  داعشی های وحشی که حالا در میان مردم پنهان شده اند و فریب خوردگانی که ادعای آزادی دارند سینه سپر می کند اما کتک میخورد یا شهید میشود.
همین مدعیان دروغین و ظاهرسازانی که حقوق بشر را به هر گونه ای که به نفع خودشان است تعبیر می کنند اجازه کتک زدن فرد قانون شکن را دارند اما در کشور ما به گونه دیگری معنا می کنند چنانچه مامور اجرای قانون در کشور ما باید مورد ضرب و شتم قرار بگیرد چرا که از حقوق بشر در کشور آنها تا حقوق بشر در کشور ما متفاوت و اجرای قانون متفاوت تر است.

مامور امنیت در مقابل آشوبگران
اینکه مهسا امینی چرا و چگونه با این آشوب ها مرتبط بود و چگونه در آن لحظه خاص در آن مکان خاص و جلوی ماموران فراجا و گشت ارشاد حاضر میشود هنوز کلافی سردرگم است اما قطعا با تبحر دستگاه های اطلاعاتی کشور به زودی همه اینها کشف میشود.
 آنچه مسلم است نیروی انتظامی در این میان تنها مجری قانون است و با قانون شکنان مقابله می کند چرا که بدون قانون، امنیت کشور دچار خدشه و آسیب میشود؛ یا در اصطلاح بدون قانون سنگ روی سنگ بند نمیشود.

نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است و اتفاقی که برای مهسا امینی افتاد ارتباطی با این نیروی خدوم ندارد چرا که آنها تنها مجری قانونی هستند که قانونگذاران بر مبنای دین و شریعت جاری بر کشور وضع کرده اند، امری واجب که باید رعایت شود. قانون قانون است و از آمریکا تا عربستان با ناقضان آن برخوردهای شدیدی میشود اینکه  کسی قانون شکن باشد و به نرمی با وی برخورد شود امری کاملا متحیرانه در این کشورهاست چنانچه خود کارکنان پلیس آمریکا در قانون شکنی از برخورد همکاران پلیس خود واهمه دارند یا در عربستان برخوردهای سلبی شدید و جرایم سنگینی برای ناقض قانون و کسی که در برابر پلیس مقاومت کند وجود دارد.

حمایت از نیروی انتظامی
حالا اغتشاشگران ساده لوحی که توسط لیدرانی که به دنبال منافع شخصی هستند به خیابان می آیند و ماموران نیروی انتظامی کشور اسلامی ایران را مورد اهانت و ضرب و شتم قرار می دهند یا خیلی ناجوانمردانه با سلاح سرد به آنها حمله کرده و مجروح و شهیدشان میکنند.
مردم انقلابی پای کار هستند تا از این مدافعان امنیت حمایت کنند هر چند آشوبگران و دشمنان خادمان این ملت و انقلاب را به بهانه ای واهی و واهی تر و سراب تر ازآن وعده های تو خالی لیدرها و سلبریتی های آنور آبی آزار دهند. قانون متوقف نمیشود و آشوبگر و مخل امنیت چه سلبریتی و معروف باشد چه نیروی آموزش دیده کانال های معاند و چه جوان و نوجوان ساده مملکت که گول آنها را خورده است تنبیه میکند.

منبع: سایت بصیرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.