هشدار مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها هیچ راه فراری ندارند

گروه مقاومت «عرین الاسود» به صهیونیست‌ها هشدار داد که هیچ راه فراری ندارند و مردم فلسطین باید مستقیماً با آنان وارد درگیری شوند.

هادی نیوز: روه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) شامگاه امروز شنبه از مردم فلسطین خواست که مستقیما با صهیونیست‌ها درگیر شوند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این گروه گزارش داد، ساکنان شهرکهایی که در اطراف مسیر راهپیمایی قرار دارند که قرار است صهیونیستها امشب برگزار کنند، باید راه را به روی صهیونیست‌ها ببندند.

این گروه خطاب به مردم فلسطین گفت: نگران نباشد. به اذن خداوند، شیران بیشه، با شما و در میان شما هستند. آنان (صهیونیست‌ها) را محاصره کنید؛ زیرا هیچ راه فراری از دست ما و شما ندارند.

عرین الاسود با بیان اینکه هیچ حساب کاربری در شبکه اجتماعی تیک تاک ندارد که بسته شده باشد، تصریح کرد: اگر با ابزارهای تکنولوژیک ما نیز مبارزه شود، اطمینان داریم که ملت بی نظیر ما، پیامهای ما را هر نحوی خواهند رساند.

عرین الاسود، بیستم مهر ماه جاری بیانیه‌ای صادر و طی آن مسئولیت قتل یک نظامی صهیونیست در عملیات تیراندازی در نابلس را بر عهده گرفت و بر ادامه این عملیات‌ها تأکید کرد.

در این بیانیه از شهروندان فلسطینی برای حمایت از این گروه مقاومتی درخواست شده و ضمن درخواست از تمامی مبارزان گروه‌های فلسطینی برای آماده‌باش تأکید شده که نبرد نزدیک است.

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب از کشته شدن یک نظامی خود در جریان تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «شیوه شامرون» در غرب نابلس خبر داد. چند روز پیش نیز در جریان تیراندازی در اردوگاه شعفاط یک نظامی صهیونیست کشته شد.

گروه عرین الاسود یک گروه مسلح است که ده‌ها نیروی مقاومت در آن فعالیت دارند و شهرک قدیمی نابلس را به عنوان مقر خود انتخاب کرده‌اند و نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را در هر مکان و وضعیتی هدف قرار می‌دهد. 

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.