افتضاح رسانه‌های غرب در کشته‌سازی استان اردبیل حیرت‌انگیز بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: افتضاح رسانه‌های غرب در کشته‌سازی روزهای اخیر در اردبیل مردم استان را حیرت‌زده کرده است.

هادی نیوز: به نقل از دانشگاه علمی کاربردی، آیت‌الله سید حسن عاملی خطاب به مردم استان اردبیل در کشته‌سازی‌های اخیر رسانه‌های غرب اظهار داشت: شایسته است مردم استان و کشور بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل این حرکت‌های نابخردانه غربی‌ها حفظ کنند و اجازه ندهند سوژه تبلیغاتی جدید به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: در یک کشته‌سازی دروغین و شایعات منتشر شده کذب، بی‌پایه و اساس از دیروز رسانه‌های غرب سعی می‌کنند تا کشته شدن یک دختر اردبیلی را به عنوان حرکت تحریک‌آمیز علم کنند در حالی که چنین حادثه‌ای در اردبیل رخ نداده و وقوع آن از پایه و بن و اساس دروغ محض است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم ما باید در مقابل چنین حرکت‌های مزبوحانه دشمن، راه و تابلوی مسیر را به خوبی بشناسند و با بصیرت عمل کرده و اجازه ندهند تا از احساسات و عواطف فرزندان آنها سوءاستفاده شود.

عاملی تلاش گسترده و سهمگین دشمن را در ایجاد جنگ روانی و روحی بسیار وحشتناک یادآور شد و افزود: در حالی که نظام غرب خود مبدأ ترور و سرکوب جریان‌های آزادیخواهی است، امروز برای ملت ایران خط و نشان می‌کشند و حاکمان دست‌نشانده منطقه‌ای آنها نیز به هر وسیله و ابزاری مجهز شدند تا بمباران تبلیغاتی به راه بیندازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین کشور عربستان در یک روز با شمشیر سر 80 نفر را بریده‌اند در حالی که چنین کشورهایی به خاطر قتل موهوم غوغا به راه انداخته و به دنبال تزلزل باورها و اعتقادات ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت‌الله عاملی کشته شدن خبرنگاران و چهره‌های برجسته سیاسی را به عناوین مختلف در کشورهای منطقه و به راه انداختن حمام خون در کشورهای آزادیخواه را یادآور شد و اضافه کرد: همه این اقدامات نشان از رسوایی نظام غرب و بی‌پایه و اساس بودن شعارهای دروغین آنها است که امروز برای ملت ایران اشک تمساح می‌ریزند در حالی که هزاران انسان بیگناه را در این کشور کشته‌اند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مکر و حیله آنها برای ملت ایران روشن است و خانواده‌های مسلمان و آزاده ایرانی هیچ وقت حرکت‌های شوم نظام استبدادی و استکباری را فراموش نخواهند کرد و قطعاً در میدان بازی آنها فریب نخواهند خورد.

تورج حسن‌زاده رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان اردبیل نیز در ادامه اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) سی و یکمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی را گرامی می‌داریم و سعی ما بر این است تا از این فرصت برای معرفی دستاوردهای این دانشگاه استفاده کنیم.

وی دانشگاه علمی – کاربردی را دانشگاه مهارت‌آفرین و اشتغال‌محور توصیف کرد و گفت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان وارد بازار کار شده و سهم بسزایی را در تولید ثروت کشور و تحول نظام اقتصادی انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان اردبیل تصریح کرد: سهم دانشگاه جامع علمی – کاربردی از نظام آموزش علمی کشور 13 درصد است که تلاش می‌شود این رقم به 33 درصد افزایش یافته و در افق میان مدت به 50 درصد ارتقا یابد.

حسن‌زاده افزود: دانشگاه جامع علمی – کاربردی پیشروتر از سایر دانشگاه‌ها خود را در مسیر دانشگاه نسل سوم به عنوان دانشگاه کارآفرین و نسل چهارم به عنوان دانشگاه جامع‌محور قرار داده و حرکت‌های رو به جلو و پیشرویی را در این حوزه شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این دانشگاه تلاش می‌کند تا متناسب با نیاز جامعه در حوزه اشتغال و مهارت‌آفرینی ورود پیدا کرده و فعالیت‌های خود را سامان دهد.

حسن‌زاده فعالیت 12 مرکز آموزش علمی – کاربردی را در سطح استان در رشته‌های مختلف فنی، علوم انسانی و فرهنگ و هنر یادآور شد و اضافه کرد: سه هزار و 500 تا چهار هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده و 31 هزار دانشجو نیز فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند.

وی بیان کرد: گواهی فارغ‌التحصیلی این دانشگاه در حقیقت گواهی اشتغال محسوب می‌شود و در حقیقت در سال‌های نخستین ورود دانشجویان به این دانشگاه امکان اشتغال و کارآفرینی آنها در سطح بازار وجود دارد.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم دانشگاه علمی – کاربردی را به سمت دانشگاه خلاق و فناور متناسب با زیست بوم بومی حرکت دهیم که قطعاً در حوزه فناوری و دانش‌بنیان، دانشگاه علمی – کاربردی حرکت‌های تحول‌آفرینی را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: 125 رشته جدید برای این دانشگاه تعریف شده که ما نیز در استان اردبیل نسبت به راه‌اندازی این رشته‌ها در دانشگاه علمی – کاربردی نظیر رشته اینترنت اشیا، طراحی و مربیگری در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کردیم.

حسن‌زاده گفت: در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی نیز برنامه‌های جدیدی در حال تدوین است و امیدواریم دانشجویان این دانشگاه بتوانند متناسب با وضعیت موجود در رشته‌های مختلف تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان اردبیل افزود: تلاش ما بر این است تا صد درصد دانشجویان این دانشگاه که بومی هستند، به عنوان سرمایه‌های استان در رشته‌های مختلف بتوانند فعالیت‌های پیشرو و سازنده‌ای را در مسیر توسعه استان انجام دهند.

 

 

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.