دلیل صدای انفجارهای امروز دمشق چه بود؟

تلویزیون سوریه از شنیده شدن صدای چندین انفجار در دمشق و تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به سوریه خبر داد.

هادی نیوز: منابع رسانه‌ای از شنیده شدن صدای چندین انفجار در مناطق مختلف پایتخت سوریه خبر دادند.

پایگاه خبری شبکه المیادین و کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، با انتشار خبری فوری نوشتند: صدای چندین انفجار در دمشق، پایتخت سوریه به گوش رسید.

پس از آن، تلویزیون سوریه با تایید این خبر اعلام کرد که صدای انفجارهایی که در دمشق و حومه آن به گوش رسید، به دلیل تجاوز جدید رژیم صهیونیستی است. 

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع آگاه نظامی سوریه نوشت که حدود ساعت ۱۴:۰۰ ظهر امروز، دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از شمال اراضی اشغالی فلسطین، نقاطی در حومه شهر دمشق را هدف قرار داد که سامانه پدافند هوایی کشورمان به مقابله با موشک های متجاوز پرداخت و تعدادی از این موشک‌ها رهگیری و سرنگون شد.

به نوشته سانا، این تجاوز رژیم صهیونیستی به مجروح شدن یک نیروی نظامی و وارد آمدن خسارات مادی منجر شد. 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.