سردار جلالی: غرش «قائم ۱۰۰» صدای شکستن دیوار تحریم و تهدید است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به پرتاب ماهواره‌بر «قائم 100» اعلام کرد: غرش پرتاب ماهواره‌بر «قائم 100» در حقیقت صدای شکستن بخش دیگری از دیوار تحریم‌ها و گام‌های بلند و راهبردی ایران در مسیر پیشرفت است.

هادی نیوز: سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» را به سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است:

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» را به ملت غیور ایران، محققان، دانشمندان و همرزمانم در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

این موفقیت در این روزگار سخت که میهن عزیزمان آماج توطئه دشمنان قرار گرفته است، نشان می‌دهد که درخت تناور انقلاب اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و تعالی، بدون توجه به تندباد توطئه‌ها، قرص و محکم به حرکت خود ادامه خواهد داد.

این حماسه، حامل چند پیام مهم و استراتژیک است که در مقایسه با سایر دستاوردهای این مرز و بوم که در سایه تلاش جوانان غیرتمند و دانشمندان کشور محقق شده، شیرینی مضاعفی دارد.

نخست آنکه مهر تأییدی دوباره است بر تأکیدات مؤکد رهبری معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر اتکا به درون در مسیر قوی شدن. دوم آنکه غرش هر موشکی که دل آسمان را می‌شکافد و حضور ایران در میان اعضای باشگاه فضایی جهان را تحکیم می‌بخشد در حقیقت صدای شکستن بخش دیگری از دیوار تحریم‌ها و گام‌های بلند و راهبردی ایران در مسیر پیشرفت است.

سوم تثبیت اقتدار و توان دفاعی و بازدارندگی کشور در عرصه‌های نوین است تا دشمنان این نظام و انقلاب بدانند که شرارت‌ها و دسیسه‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

مهمترین پیام اینکه ایرانی مسلمان از نظامی گرفته تا غیرنظامی از لشکری گرفته تا کشوری، چه فارس باشد چه ترک و کرد و بلوچ و لر و عرب، در نهایت ایرانی است و بی توجه به نیرنگ تفرقه و اختلاف قومی و مذهبی، یکپارچه برای ایران و اسلام مجاهدت می‌کند تا نام نامی وطنش در تارک جهان نقش ببندد.

مجددا این پیروزی را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک، به سپاهیان خداقوت و همچین به وزیر محترم و کارکنان خدوم وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات که در راه توسعه فناوری هوا و فضای کشور نقش‌آفرینی می‌کنند، دستمریزاد می‌گویم.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.