نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اذعان آمریکا به شکست فتنه اخیر/ پیروزی‌های بزرگی در راه است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها به شکست فتنه اخیر، گفت: پیروزی‌های بزرگی در راه است و ضربات سنگینی نصیب دشمن خواهد شد.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: علما و روحانیون باید با تمام وجود دنبال کسب دانش باشند تا در جنگ ترکیبی و میدان جهاد تبیین بتوانند موفق باشند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: همه ادیان و مکاتب به دنبال خوشبختی و کمال هستند؛ اما در ۲ سوال با هم اختلاف نظر دارند که یکی معنای سعادت و کمال و انسان است و دیگری اینکه راه رسیدن به کمال چگونه است؛ دعوا‌های اساسی سر این دو سوال است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: انسان کامل انسانی است که همه ارزش‌های انسانی، هماهنگ با هم در او رشد کرده باشند و به کمال رسیده باشند. انسان کامل در اسلام نباید یک بعدی باشد، بلکه باید همه ابعاد و ارزش‌ها را داشته باشد.

وی اضافه کرد: در فرآیند رشد انسان کامل باید این ابعاد هماهنگ با هم رشد کنند؛ نه اینکه در یک جهت رشد زیادی داشته باشد و در بخش دیگری نتوانسته باشد به رشد کافی دست یابد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: انسانی انسان کامل است که همه ارزش‌ها را با هم داشته باشد و در فرآیند رشد با هم رشد کند و عرفان و سیاست و… را هماهنگ با هم داشته باشد.

لزوم دفاع از حق

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جامعیت آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی اظهار داشت: جهاد ایشان را از سجاده باز نداشت و در اوج نبرد از نماز خود دست نکشید. روحیه انقلابی و جهادی و قاطعیت در دفاع از نظام در ایشان کم‌نظیر بود.

وی تصریح کرد: خیلی از افراد بصیرت دارند، ولی صدای رسا و فریاد ندارند. حضرت فاطمه زهرا (س) به ما یاد دادند که با فریاد و صدای بلند از حق دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تأکید کرد: باید از آیت‌الله نمازی یاد بگیریم که یک‌بعدی نباشیم، بلکه در همه ابعاد رشد کنیم تا بتوانیم به خوبی نقش‌آفرینی کنیم. آیت‌الله نمازی دارای جامعیت است و باید ایشان را الگو قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در تربیت طلبه و دانشجو باید زمینه رشد همه‌جانبه و جامعیت را مد نظر قرار دهیم، گفت: باید تلاش کنیم که علم ما را از تقوا باز ندارد و تقوا نیز ما را از علم بازندارد.

وی با بیان اینکه آزادی‌ای که غربی‌ها تلقین می‌کنند، آزادی حیوانی است، افزود: باید دنبال آزادی انسانی باشیم. منطق شهید این است که حیات جسمانی را می‌دهد تا حیات انسانی را برای خود تضمین کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: در حوزه‌ها باید افرادی تربیت کنیم که همه استعداد‌های انسانی در آن‌ها تقویت شود.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های آیت‌الله نمازی را سیره آخوندی ایشان دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، در دوران فتنه و… یکی از چهره‌های برجسته، حضرت آیت‌الله نمازی بوده‌اند و هرگز حرکتی خارج از شأن روحانیت نداشته و هیچ‌گاه بی عدالتی و رفتار غیرمنصفانه باعث نشد که ایشان رفتاری خارج از شأن خود داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: مردم انتظار دارند که مسئولیت‌ها باعث نشود که شأن آخوندی و پناهگاه بودن برای مردم و جامعیت آن‌ها را از بین نبرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی همچنین در مورد اتفاقات اخیر در کشور نیز بیان کرد: هیچ خبری نیست؛ ما فتنه‌های بدتر از این را دیدیم و یادمان نرفته که در همان دهه‌های ۵۰ و ۶۰ هم فتنه داشتیم که آن را گذراندیم و در ادامه هم فتنه خواهیم داشت که این‌ها می‌گذرد.

وی با بیان اینکه در این فتنه‌ها افراد باید غربال شوند، ادامه داد: فتنه‌های آخرالزمان باید بیایند تا چهره‌های نفاق ریزش کنند. نهضت ظهور بدون اینکه مؤمنین خالص شوند، محقق نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مؤمنین در این حوادث و فتنه‌ها آبدیده و ورزیده و توانمند می‌شوند، تصریح کرد: این فتنه‌ها می‌آیند تا مؤمنین از غیرمومنین تمییز داده شوند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تأکید کرد: چیزی که مهم است این است که نباید بگذاریم امید، نشاط و تحرک از جامعه گرفته شود. دشمن در تلاش است تا امید، مجاهدت و تحرک را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه روحانیت با تمام وجود پرچم‌دار این میدان است، افزود: روحانیت هم خودش امیدوار است و حرکت می‌کند و هم امیدبخش جامعه است و هم خودش مجاهد است و هم جهادپرور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهمیت جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: مطالبه بحق از مسئولین لازم است و روحانیت ما و مرجعیت ما هرگز این موضع مطالبه‌گری را ترک نکرده‌اند.

پیروزی‌های بزرگی در راه است

حجت‌الاسلام حاجی‌‌صادقی با بیان اینکه این انقلاب حقیقت دین است و نباید آسیب ببیند، گفت: از این گردنه هم می‌گذریم و این انقلاب سربلندتر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد. این انقلاب گاهی حرکتش کند شده، ولی متوقف نشده است.

وی بیان کرد: بنا به اعتراف آمریکایی‌ها این فتنه هم جواب نداده است و آن‌ها دنبال راه دیگری هستند. چون این مردم نیامدند تا مقابل این نظام بایستند و بیشتر عصبانیت آمریکایی‌ها از این مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: اگر دشمنان جنگ با عمامه راه می‌اندازند و حوزه علمیه را آتش می‌زنند و حمله به امام جماعت‌ها می‌کنند، چون می‌دانند این‌ها نهادی مردمی هستند و مردم را به حرکت می‌آورند.

حجت‌الاسلام حاجی‌‌صادقی تأکید کرد: پیروزی‌های بزرگی در راه است و ضربات سنگینی نصیب دشمن خواهد شد.

 

 

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.