امیرعبداللهیان: با صدای بلند از آرمان فلسطین حمایت می‌کنیم

وزیر امور خارجه در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران همه جا با صدای بلند اعلام کرده و می‌کند که از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت کرده و هیچ ترسی از بیان آن ندارد.

هادی نیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تأکید بر اهمیت و جایگاه محوری فلسطین در جهان اسلام، گفت: جمهوری اسلامی ایران همه جا با صدای بلند اعلام کرده و می‌کند که از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می‌کند و هیچ ترسی از بیان آن ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تأکید بر قدرت و قوت محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و توطئه‌های نظام سلطه، افزود: این موضوع به امری ثابت شده تبدیل شده که هر کجا جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و فلسطین در کنار یکدیگر باشند، قادر خواهند بود معادلات را تغییر دهند.

امیرعبداللهیان افزود: رژیم صهیونیستی منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و ماهیت نژادپرست و افراطی دولت جدید رژیم صهیونیستی نیز بر همگان روشن است و روند عادی سازی برخی کشورهای عربی با این رژیم غاصب و نامشروع، به سوی فروپاشی پیش خواهد رفت.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن ارائه ارزیابی خود از روند تحولات در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، گفت: خوشبختانه گروه‌های مقاومت فلسطینی وحدت بی نظیری در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی دارند و در نقطه مقابل، دشمن در شکننده‌ترین وضعیت تاریخی خود قرار گرفته است.

وی افزود: مقاومت از آمادگی کاملی برای استمرار مبارزه برخوردار است و پیروزی‌های مکرر ایران در منطقه موجب شده که غرب به فکر خلق مشکلات جدید برای جمهوری اسلامی ایران باشد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی با وضع برخی قوانین از جمله ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین ثابت کرد که با ماهیت و اساس موجودیتی به نام فلسطین مخالف است.

وی تأکید کرد: تنها قدرتی که می‌تواند در میدان و به شکل واقعی، معادلات فلسطین را تغییر دهد، مقاومت است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.