گزارش وزیر بهداشت به اعضای فراکسیون روحانیت مجلس/ عین‌الهی: یکسال گذشته ۶۷۰۰ تخت به بیمارستان‌ها اضافه شده است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: وزیر بهداشت در نشست فراکسیون روحانیت مجلس گزارشی را از عملکرد این وزارتخانه به اعضای فراکسیون ارائه کرد که از گزارش ارائه شده می‌توان به افزایش 6700 تخت بیمارستانی در یک سال گذشته اشاره کرد.

هادی نیوز: حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در این جلسه وزیر بهداشت گزارشی را از عملکرد این وزارتخانه از ابتدای کار دولت تاکنون به اعضای فراکسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این گزارش آمده بود که وزارت بهداشت در طول مدت عملکرد آقای عین‌اللهی 6700 تخت به تخت‌های بیمارستان اضافه کرده است.

وی گفت: همچنین وزارت بهداشت در گزارش خود با اشاره به عملکرد این وزارتخانه در مقابله با بیماری کرونا گفت که ما ساخت 6 مورد واکسن کرونا را در دستورکار داریم.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، وزیر بهداشت در گزارش خود عنوان کرد یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت گسترش دیپلماسی درمان و ساخت بیمارستان‌های علوم پزشکی ایران در خارج از کشور است که اولین مورد آن در کشور عراق انجام شده و ساخت بیمارستان علوم پزشکی در کشورهای غنا و لبنان نیز در دستورکار وزارت بهداشت و آموزش پزشکی است.

وی افزود: در بیمارستان علوم پزشکی ایران در عراق بیش از 200 دانشجو جذب شده‌اند و کار به گونه‌ای است که ساختمان و مدیریت و هزینه‌های بیمارستان با طرف عراقی است و در آن از اساتید کشور ایران استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: اقای عین‌اللهی همچنین گفت وزارت بهداشت ساخت 9 بیمارستان در داخل کشور را در دستورکار دارد که روند تکمیل این بیمارستان‌ها در حال انجام است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.