دریادار ایرانی: صنایع کشتی‌سازی و شیلات در سواحل مکران ایجاد می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: براساس توافقاتی که با استاندار سیستان و بلوچستان داشتیم قرار است با محوریت نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های مختلف اعم از شیلات، کشتی‌سازی، تعمیرات و بهداشت و درمان اقداماتی را انجام دهیم.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از تعامل این نیرو با ستاد توسعه سواحل مکران برای پیشرفت سواحل مکران خبرداد و گفت: ما تعامل و هماهنگی بسیار خوبی با ستاد توسعه سواحل مکران داریم و چندین جلسه نیز با سردار دهقان دبیر این ستاد برگزار کرده‌ایم. 

وی افزود: ما هماهنگی خوبی با ستاد توسعه سواحل مکران داریم و چشم‌انداز توسعه سواحل مکران پیش‌بینی شده است. 

وی افزود: علت حضور پررنگ‌تر ما این است که دوستان ستاد توسعه سواحل مکران فقط در حوزه ستادی و سیاست‌گذاری فعال هستند ولی ما به عنوان نیروی دریایی هم در سیاست‌گذاری فعال هستیم و هم به علت استقرار در سواحل در حوزه اجرا نیز حضور داریم. 

دریادار ایرانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از ظرفیت ستاد توسعه سواحل مکران برای پیشرفت این منطقه استفاده کنیم، تصریح کرد: در این راستا، ما با آقای کرمی استاندار سیستان و بلوچستان توافقات خوبی داشتیم و قرار است با محوریت نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های مختلف اعم از شیلات، کشتی‌سازی، تعمیرات و بهداشت و درمان اقداماتی را انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان از افتتاح بیمارستان نیروی دریایی ارتش در کنارک در آینده نزدیک خبر داد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.