ترامپ: سیاستمداران فاسد دولت بایدن، آمریکا را ویران می‌کنند

رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن توصیف دموکرات‌ها به عنوان مارکسیست و کمونیست، گفت یک نهاد سیاسی خودخواه، رادیکال و فاسد در حال نابودی این کشور است.

هادی نیوز: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا طی سخنرانی در گردهمایی اعلام حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، بار دیگر به انتقاد از دولت کنونی این کشور پرداخت.

ترامپ در جمع هواداران حزب جمهوری‌خواه در ایالت «نیو همپشایر» گفت که آمریکا تحت ریاست جمهوری «جو بایدن»، توسط سیاستمداران فاسد به سمت نابودی می‌رود.

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی در این‌باره توضیح داد: «در دوران بایدن، کشور ما توسط یک نهاد سیاسی خودخواه، رادیکال و فاسد نابود می‌شود. هیچکس نمی‌داند چرا آنها این کار را می‌کنند».

ترامپ با بیان اینکه رهبری حزب دموکرات «چپ افراطی» است، اظهار داشت: «من فکر می‌کنم در بسیاری از موارد آنها مارکسیست و کمونیست هستند. اما ایالات متحده به رئیس جمهوری نیاز دارد که از همان روز اول آماده شروع بدون تأخیر باشد، و آن شخص من هستم!»

او پیش از این نیز ضمن ابراز تردید درباره دوام آوردن این کشور طی 2 سال پیش رو در زمان ریاست‌ جمهوری «جو بایدن»، گفت واشنگتن تاکنون در چنین وضعیت وخیمی نبوده است.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.