مرگ یک صهیونیست در تیراندازی تل‌آویو

پلیس رژیم صهیونیستی از مرگ یکی از سه شهرک‌نشینی خبر داد که شب گذشته طی عملیات تیراندازی فلسطینیان در تل‌آویو زخمی شده بود.

هادی نیوز: پلیس رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی از سه شهرک‌نشینی که شب گذشته (پنجشنبه، ۹مارس) در جریان یک عملیات فلسطینی در تل‌آویو زخمی شده بودند، خبر داد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، امروز هم منابعی خبری اعلام کردند که جوان فلسطینی به نام «المعتز بالله الخواجا» ساکن استان رام الله در کرانه باختری اشغالی، که عملیات مقاومتی شب گذشته را در خیابان «دیزنگف» تل‌آویو انجام داده بود، به شهادت رسیده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» شب گذشته به نقل از منابع عبری گزارش داد که این تیراندازی در میان تظاهرات‌کنندگان تل‌آویو صورت گرفته که در پی آن، سه صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند. منابع صهیونیستی این عملیات را یک عملیات «قوی» توصیف کرده بودند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» هم به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داده بود که پزشکان از یکی از این افراد زخمی، قطع امید کرده‌اند. پس از این عملیات، مسئولان صهیونیست از شهرک‌نشینان خواستند تا به خاطر این تیراندازی از منازل خود خارج نشوند. شهردار تل‌آویو اذعان کرده بود که این عملیات، استشهادی است و توسط دو نفر انجام شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، «حماس» هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات شامگاه پنجشنبه در تل‌آویو پاسخ مقاومت به جرائم رژیم اشغالگر در شهرک «جبع» و اردوگاه «جِنین» است. حماس از این عملیات قهرمانانه استقبال کرده و رژیم صهیونیستی را به عملیات‌های بیشتر تهدید کرد.

 

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.