جانشین فرمانده سپاه: مسوول اصلی جنگ با ایران در آمریکا وزیر خزانه داری این کشور است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخلاف آنچه تصور می شود مسوول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا نه وزیر جنگ، بلکه وزیر خزانه داری این کشور است که نشان دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا : سردار سرتیپ پاسدار "علی فدوی" روز چهارشنبه در اختتامیه دومین دوره تربیت و تعالی هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در مشهد افزود: خبیث ترین جریانهای عالم از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمن ایران بودند، در دوران جنگ تحمیلی تنها سوریه همراه ما و در مقابل، طیف مخالف ما بود و بعد از جنگ ۸۷ کشور خودشان اعلام کردند در دوران دفاع مقدس علیه ایران بودیم.

جانشین فرمانده سپاه گفت: با این حال در دوران ریاست جمهوری اوباما، مقامات این کشور بارها اعتراف کردند در تقابل با ایران بارها شکست خورده اند، به عنوان نمونه در یک برنامه زنده تلویزیونی خود باراک اباما اعلام کرد ما و متحدانمان به دنبال سرنگونی حکومت سوریه بودیم اما چون ایران نخواست موفق نشدیم.

فدوی افزود:در آخرین اعتراف وزیر خزانه داری آمریکا که اکنون مسوول اصلی جنگ با ایران است، اعلام کرده در ۴۴ سال گذشته هر کاری علیه ایران انجام دادیم به شکست ما منجر شد.

وی ادامه داد: واضح است که توانمندی های دنیایی و مادی ما باعث پیروزی مان نشد و باید علت را در قرآن بجوییم، چنانکه خداوند علت پیروزی مجاهدان الهی را یاری خود عنوان می کند.

جانشین فرمانده سپاه همچنین به اهمیت تفکر و اندیشه و علم اندوزی اشاره کرد و گفت: علما و اندیشمندان باید به دستورهای الهی بیش از بقیه توجه کنند لذا موضوع فرزندآوری که سفارش دین و فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب است باید مورد توجه جمع کنونی که از استادان دانشگاه هستند قرار گیرد.

دومین دوره تربیت و تعالی هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) با حضور حدود ۲۰۰ نفر از استادان این دانشگاه به همراه خانواده آنها از ابتدای هفته جاری در مشهد آغاز شد و با حضور شخصیتهای ملی و برپایی دوره های آموزشی ادامه یافت و امروز چهارشنبه در تالار قدس حرم مطهر رضوی پایان یافت.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.