در گفتگو با بصیرت بیان شد

تلاش دشمن برای القای ناامنی در ایران

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: دشمنان همواره به دنبال رعب و وحشت در جامعه ایران هستند و از هیچ کاری در این زمینه فروگذاری نخواهند کرد، حادثه حرم شاهچراغ نمونه‌ای از اقدامات دشمن برای ایجاد ناامنی در فضای کشور بود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت :  گفتگو با سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد

به گزارش بصیرت، اقدام تروریستی روز یکشنبه در حرم احمدبن موسی شاه‌چراغ و ترور ناجوانمردانه خادمان و زائران بی‌گناه و مظلوم این حرم نورانی، پلیدی چهره متحجران و مدعیان انسان‌دوستی را بیشتر نمایان کرد. طبق ارزیابی که دستگاه‌های امنیتی ما نسبت به سالگرد اغتشاشات سال گذشته در ایران داشتند، قرار بود که سالگرد اغتشاشات از یک ماه قبل‌تر شروع شود که در این زمینه تلاش‌هایی را هم دیدیم. دشمنان قصد داشتند فضای کشور را به سمتی ببرند که ناامنی و هرج‌ومرج در ایران به وجود بیاورند. این موضوع شکست خورد به طوری که پیاده نظامی که در کف خیابان داشتند، عملاً نتوانستند کاری انجام دهند.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) در گفتگو با بصیرت در خصوص اینکه چرا اتاق فرمان خارج از ایران، سالگرد جریان «زن، زندگی، آزادی» را با عملیات تروریستی از حرم شاهچراغ آغاز کرد؟ گفت: دشمنان همواره به دنبال رعب و وحشت در جامعه ایران هستند و از هیچ کاری در این زمینه فروگذاری نخواهند کرد. حادثه حرم شاهچراغ نمونه‌ای از کار‌های دشمن برای ایجاد ناامنی در فضای کشور بود.

وی تصریح کرد: حرکت تروریستی داعش در حرم شاهچراغ بزدلانه و کور بود؛ به طوری که آنها می‌خواستند از نقاط ضعف در این مکان استفاده و فضای رسانه‌ای و اذهان عمومی کشور را مدتی مشوش کنند.

او به عوامل پشت پرده این حرکت تروریستی اشاره کرد و گفت: حضور نیرو‌های ناتو در اطراف ایران نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دشمن برای ناامن‌سازی ایران است و می‌توان گفت بخش مهمی از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به این موضوع بازمی‌گردد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در ادامه می‌گوید: گزارش هایی درباره درخواست آمریکایی‌ها از برخی از کشور‌های منطقه و همسایه ایران در دسترس است که از آنها خواسته بودند در ناامن‌سازی ایران به ویژه در سالگرد اغتشاشات سال گذشته همکاری کنند که با عدم همراهی آنها مواجه شدند.

هاشمی‌نژاد به مسئله پیشرفت ایران طی یکسال اخیر در سطح منطقه و بین‌الملل اشاره کرد و گفت: طی یک سال اخیر حضور ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی کم‌نظیر بوده؛ چراکه در حوزه سیاست همسایگان توانسته‌ایم تعاملات خوبی داشته باشیم یا در سطح بین‌الملل در دو قاره آمریکا و آفریقا دستاورد‌های اقتصادی و سیاسی را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: جامعه ایران پویا و با تحرک است و این امر منجر شده دشمنان با طراحی‌های خود به دنبال آشوب و فضاسازی سیاسی باشند. ما در پایان سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت؛ به طوری که در مدت ثبت‌نام متقاضیان حدود ۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند.

او در پایان گفت: سرویس‌های امنیتی آمریکا و صهیونیسم طی یکسال اخیر طراحی‌های فشرده ای برای ایجاد ناامنی در ایران داشتند، اما تا به امروز موفق نشدند. ما امروز هر چه جلو می‌رویم، شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی هستیم که نشان‌دهنده ثبات ترقی در ایران است.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.