سرلشکر سلامی: صنعت دفاعی ایران ذهنیت دشمنان در یکه تازی علم و فناوری نظامی را شکست

فرمانده کل سپاه در پیام گرامیداشت روز صنعت دفاعی تاکید کرد: عرصه صنعت دفاعی ایران مقتدر، هنرمندانه ذهنیت دشمنان که خود را پیشگام و یکه تاز علم و فناوری نظامی تصور می‌کردند را شکست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم  :  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی کشور را به امیر محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

فرا رسیدن 31 مرداد ماه "روز صنعت دفاعی کشور" که یادآور حماسه جهاد و اراده مقدس برای تولید قدرت دفاعی بازدارنده و افتخارآمیز ملت عظیم الشأن ایران است را به جنابعالی و یکایک مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، فداکار، مجاهد، انقلابی و دشمن شکن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

گرامیداشت این روز مبارک در امتداد 45 سال گذشته در تراز "یوم الله" همواره خاطره انگیز و فراموش نشدنی بوده و صنایع دفاعی کشور را به عنوان نیروی پیشران صنعت و فناوری ایران عزیز در معرض قضاوت دوست و دشمن قرار می‌دهد که چگونه از فراز مشکلات و اراده‌‌ها و نقشه‌های شوم و خطرناک دشمنان عبور کرده و با پشت سر گذاشتن موانع، به نیازهای خود بدون نگاه به بیگانگان و در اوج شکوه و عظمت پاسخ داده است.

عرصه صنعت دفاعی ایران مقتدر، هنرمندانه ذهنیت دشمنان که خود را پیشگام و یکه تاز علم و فناوری نظامی تصور می‌کردند را شکست و امروز آنان را تماشاگر ساختمان قدرت ناپیدا و بی‌انتهای ایرانیان آن هم در شرایط تحریم و تهدید قرار داده است.

خدای بزرگ را شاکریم تحت تدابیر، منویات و هدایت‌های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ،توطئه‌ها و تهدیدهای خطرساز دشمن برای فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح فرصت ساز شد و با گسستن زنجیره مخاطرات و شکوفایی استعدادها، افزایش نرخ رشد و ارتفای تولید قدرت نظامی در کشور توسط متخصصین و دانشمندان وزارت دفاع، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خورد، به گونه‌ای که از یک سو مایه عزت، افتخار و اقتدار ملی و از سوی دیگر موجبات هراس و وحشت بدخواهان میهن اسلامی فراهم آمد.

با تعظیم به مقام شامخ شهدای عرصه صنعت دفاعی کشور به ویژه شهیدان والامقام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تحسین عزم، اراده و به کارگیری فعل "ما می‌توانیم" در خانواده بزرگ آن وزارتخانه، دوام توفیق یکایک مجاهدان قدرت ساز صحنه و آرمان "ایران قوی" و نقش آفرین در "هندسه قدرت نوین جهانی" در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خیمه "ولایت" و جایگاه خادمی مردمان شریف و قهرمان این سرزمین را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.