دعوت سرلشکر موسوی از هنرمندان برای ساخت فیلم و سریال از جنبه‌های مختلف ارتش

فرمانده کل ارتش در دیدار تهیه کننده سریال بازپرس و جمعی از هنرمندان این مجموعه گفت: ارتش سوژه‌های بسیار جذاب و فراوانی برای ساخت فیلم و سریال دارد که از همه شما عزیزان و هنرمندان دغدغه‌مند دعوت می‌کنم که به این حوزه تقریباً بکر وارد شوند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با تهیه کننده سریال بازپرس و جمعی از هنرمندان این مجموعه، گفت: امروز ما برای مقابله و توفیق در برابر دشمنان و افزایش تاب‌آوری و مقاومت در ملت دو نیاز اساسی داریم، جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی.

وی افزود: هنر از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مؤلفه‌های جهاد تبیین و جنگ ترکیبی است. فیلم، سریال، موسیقی و البته تئاتر هم برای مخاطب خاص خودش جذاب‌ترین هستند.

فرمانده کل ارتش، خاطرنشان کرد: ما از شما که در قالب یک سریال هم الگوی امیدوارکننده‌ای از یک مقام قضایی ارائه می‌کنید و هم به صورت ظریف و هنرمندانه واقعیت چند سبک زندگی را به معرض دید و قضاوت بیننده می‌گذارید، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران سوژه‌های بسیار جذاب و فراوان برای ساخت فیلم و سریال وجود دارد که یکی از آن‌ها همین بخش کوچک و خاص زندگی شهید ستاری بود که الحق آقای قصابیان بسیار خوب از عهده این نقش برآمدند و جای تشکر و خدا قوت مجدد دارد.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: از همه شما عزیزان و هنرمندان دغدغه‌مند دعوت می‌کنم که به این حوزه تقریباً بکر وارد شوند و فیلم‌ها و سریال‌هایی را در مورد جنبه‌های مختلف ارتش بسازند.

در این دیدار، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده، احمد معظمی کارگردان، حسین تراب‌نژاد نویسنده، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، محسن قصابیان، ایوب آقاخانی و سوگل طهماسبی از بازیگران سریال بازپرس حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و سرهنگ هادی مهدوی مدیر امور هنری ارتش از دیگر حاضران در این دیدار بودند.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.