سرلشکر سلامی: انقلاب اسلامی نظم سیاسی ساخته قدرت‌ها را به‌هم ریخت

فرمانده‌کل سپاه گفت: وقتی انقلاب اسلامی که امام(ره) آن را انفجار نور نامید پدید آمد، صحنه سیاسی جهان تغییر کرد و نظم سیاسی ساخته قدرت‌ها به‌هم ریخت.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش نو جهان طی سخنانی اظهار داشت: باید تاریخ را بخوانیم چرا که تاریخ آئینه‌ای برای دیدن رخسار و سیمای آینده یک جامعه است.

بیشتر بخوانید

دیدار فرمانده‌کل سپاه با خانواده شهید صدرزاده/ سرلشکر سلامی: ریشه داعش در همان محل تولد و ظهور خشکانده شد

وی افزود: زمان یک تابع پیوسته است. وقتی انقلاب اسلامی که امام(ره) آن را انفجار نور نامید، ظاهر شد، صحنه سیاسی جهان تغییر کرد و نظم سیاسی ساخته قدرت‌ها به‌هم ریخت.

فرمانده‌کل سپاه گفت: آمریکای آن روز 40 درصد ثروت جهان را تولید می‌کرد و از آن روز تا امروز 50 درصد قدرت نظامی کل عالم را به‌عهده داشت و دارد، یک نظام مسلط بر نهاد‌های بین‌المللی و با یک سطح گسترش سیاسی در کل منطقه بود و گره‌های ژئوپولیتیکی حیاتی عالم در اختیار او بود.

سردار سلامی عنوان کرد: ایران زمان شاه یکی از ایالات 51گانه ایالات متحده آمریکا می‌شد، اما یک ایالت منفصل، امام(ره) در این فضا ایران را از سیطره غرب و به‌ویژه آمریکا نجات داد و یک الگوی جدید از حاکمیت دینی را فراروی همه مسلمانان قرار داد.

در حال تکمیل… .

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.