یادداشت / حجت الاسلام محسن سنجری

وقتی قدرت اسراییل دود شد

قطع به یقین این طوفان قوی تمام سازهای خیالی اسراییل یک پارچه ومدعی قدرت برتر را در ساعات نخست عملیات عظیم طوفان الاقصی برای همیشه برباد داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز - حجت الاسلام محسن سنجری 
عملیات بزرگ طوفان الاقصی گرچه تاکنون خسارات سنگینی به منازل وشهر غزه ومنجر به شهادت بیش از ۲۳۰۰نفرو۱۰هزار مجروح همراه بوده اما آنچه بر اهمیت طوفان الاقصی می افزاید قدرت دود شده اسراییل طی۴۸ساعت نفوذ جهاد اسلامی وحماس فلسطین است که تمام معادلات را درطی۴۸ساعت به نفع فلسطین تغییر داد که در همین راستا امام خامنه ای تعبیر غیر ترمیم این شکست را برای رژیم صهیونیستی بکار بردند.شکست اطلاعاتی،شکست امنیتی،شکست دفاعی با سامانه پرادعای گنبد آهنین،نفوذ تاعمق بیش از ۴۰کیلومتر و اتصال شمال به جنوب جبهه مقاومت فلسطین که از بزرگترین عملیاتها طی ۷۵سال گذشته بوده این یعنی تحقق آرمان آزادی فلسطین وشکستن دیوارهای سنگین رژیم صهیونیستی که همواره آمریکا واروپا هواخواه او بودند چون سگ هار آنان مدام در منطقه به نیابت از آنان پارس می کند.طوفان الاقصی برهم زدن راهبرد بزرگ عادی سازی باچاشنی معامله قرن بود که آب سردی بر جسم متعفن رژیم صهیونیستی است تاتحقق محو اسراییل از جغرافیای هستی چرا که این غده سرطانی در حال پیش روی به بدنه اسلام بود که تمام رشته های الفتی که تنیده بودند برای روند عادی سازی تاجایی که برخی کوته فکران فریاد اسراییل _فلسطین وحیات برای مردم اسراییل خواستن :
-اما این فلسطین است که تمام سامانه های صهیونیست ها رامختل،وغیر فعال کرد.
-این مقاومت است که با مقاومت،سنگ بنای مقاومت را مقاومتر از گذشته با طوفان برق آسای الاقصی به رخ مستکبرین عالم که حامی رژیم کودک کش بودند کشاند.
-این مقاومت فلسطین است که بادقت بسیار بالا سعی در به دست گیری ابتکار عمل درنخستین ساعات عملیات طوفان الاقصی گرفت وچنان رژیم جعلی را سردرگم کرد که در به اسارت گرفتن فرماندهان ارشد آنان مجالی برای پوشیدن حتی یک لباس ساده پیدا نکردند.وآنان بالباس زیر انگار در توهمی بودند امادر واقعیت تسلیم  فلسطینیان شدند. و چیزی نگذشت که خود را درحصر نیروهای مقاومت دیدند.
-این غزه است که ۷۵سال خم نشده حتی در روزهای اخیر که رژیم جعلی بیانیه تخلیه صادر می کرد واین غزه است که برخی مناطق گرچه تلی از خاکستر است اما مردم مقاوم او بر فراز تل های خاک وخاکستر فریاد القدس لنا وآرمان آزادی فلسطین را فریاد می زنند.
-این فلسطین است گرچه ظاهرش به واسطه عملیاتهای غیر انسانی رژیم کودک کش مظلوم است ولی درون آن پاره های گداخته پولادین که لحظه به لحظه بر حرارت آن افزون تر برای نابودی اسراییل می شود.
-این فلسطین است که نماد مظلومیت همراه بااقتدار وقدرت تغییر موازنه قدرت را به عالم با این ضربه سنگین نشان داده و فهماند تبلیغات آنان مثل خودشان جعلی است.
-واین طوفان پرقدرت چنان قدرت بازدارندگی برای سرزمین مقدس فلسطین ایجاد کرد که اگر یک درصد بناباشد جنگ در همین ساعتها وروزها ظاهراً پایان هم پیدا کند ولی در اصل حرکت فلسطینیان جهش بزرگی در راه دفاع قاطعانه وغیر قابل جبران برای دلبستگان به اسراییل ایجاد کرده است.
-وقطع به یقین این طوفان قوی تمام سازهای خیالی اسراییل یک پارچه ومدعی قدرت برتر را در ساعات نخست عملیات عظیم طوفان الاقصی برای همیشه برباد داد.
ونکته پایانی زنگ خطری است برای حامیان صهیونیست ودنباله روهای او در هرجای عالم که همیشه مظلوم کشی را حق خود می دانند،
-این طوفان بسیاری خواب زدگان وخواب رفتگان را بلند کرد ،وبیدار ساخت تا بفهمند اگر تاکنون با الگوی صهیونیست قدرت نمایی می کردید این یعنی پایان قدرت نمایی وقدرت اندوزی که هر کس باد بکارد طوفان درو می کند
انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.