صهیونیست‌ها چطور نمک بر زخم مردم فلسطین می‌پاشند!

این روزها که آوازه حق‌طلبی اهل فلسطین بلندتر شده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی هولناک‌تر، تصویر دیگری از جنگ خودنمایی می‌کند، تصویری از جنگ روانی سربازان به ظاهر شهروند رژیم صهیونیستی علیه مظلومان داغ‌دیده و رنج کشیده غزه.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  75 سال است که زندگی مردم فلسطین زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و صهیونیست‌ها وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه این مردم مرتکب شده‌اند. 75 سالی که گویا هرچقدر هم سخت و دردناک باشد به چشم برخی از کشورها و به ظاهر مدعیان حقوق بشر نمی‌آید. تصویر فلسطین برای حامیانش نیز همیشه قابی از جنگ نظامی بوده و شهادت، ویرانی خانه‌ها و  آوارگی اما واقعیت این است که مردم مظلوم فلسطین حتی بعد از ویرانه شدن خانه‌شان، حتی بعد از پایان زندگی و شهادت‌شان هنوز از دست صهیونیست‌ها و آزار و اذیت‌شان در امان نیستند. این روزها که آوازه حق‌طلبی اهل فلسطین بلندتر شده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی هولناک‌تر تصویر دیگری از جنگ خودنمایی می‌کند.  تصویری از جنگ روانی سربازان به ظاهر شهروند رژیم صهیونیستی علیه مظلومان داغ‌دیده و رنج کشیده غزه. جنایتی که حتی حیوان‌ها هم از آن حذر می‌کنند.

شمر زمانه‌ات را بشناس! 

شیر آب را باز گذاشته و نگاهش می‌کند. لیوان آبش را آنقدر پر می‌کند تا سر ریز شود. شلنگ‌آب را به دست گرفته و درختان خانه‌اش را سیراب می‌کند. تفریحش این است که آب را بی دلیل باز بگذارد و نمک بپاشد به زخم خانواده‌هایی که در غزه  یک جرعه آب خنک سهم تن‌های مجروح و داغدارشان نمی‌شود. برق خانه‌اش را مدام روشن و خاموش می‌کند و آن را به رخ ساکنان محروم و مظلوم غزه می‌کشد. صحبت از یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست است. صحبت از ویدیوهای این روزهای آنهاست در فضای مجازی برای آزار و اذیت روحی فلسطینی‌ها!

بمب های ممنوعه فسفری، آوارهایی که بر سر زنان و کودکان بی‌گناه غزه بی‌وقفه فرود می‌آید، کافی نبود که چند روز پیش خبر تلخ محاصره کامل  این شهر هم منتشر شد  و دیشب هم که بزرگ ترین جنایت تاریخ و بمباران بیمارستانی در غزه. «یوآف گالانت»، وزیر جنگ ررژیم صهیونیستی در اقدام بی‌شرمانه اعلام کرد: «دستور دادم تا محاصره کامل علیه نوار غزه اعمال شود. دیگر نه خبری از برق هست و نه از غذا و گاز. همه مرزها بسته می‌شود. جنگ ما امروز با حیواناتی انسان نما است.» 

اما داستان به همین جا ختم نشد بعد از دستور وزیر انرژی رژیم صهیونیستی انتقال آب نیز  از اسرائیل به نوار غزه متوقف شد و حالا تن مجروح غزه و کودکانش از آب، گاز و برق و غذا محروم‌اند شرایطی که در هیچ جنگی عادلانه نیست و دل هر انسانی را به درد می‌آورد. البته هر انسانی به جز شهرک‌نشینان صهیونیست.  شهرک نشینانی که برای آزار روانی  فلسطینی‌ها در فضای مجازی ویدیو‌های از این دست منتشر می‌کنند. 

وقتی صهیونیست‌ها به کودک‌کشی افتخار می‌کنند

تصویر چند پیکر کوچک به خون نشسته است. تصویر کودکان بی‌گناهی که به جرم زندگی کردن در خانه مادری‌شان کفن شده‌اند و مادرانی که روی آرزوهایشان، روی فرزندان‌شان باید خاک بریزند. تصویر دردناکی است. بی هیچ جمله‌ای یک قاب عکس است و یک مقتل روضه که جان آدمی را بسوزاند. اما حال سربازان مثلا شهروند رژیم صهیونیستی را خوب می‌کند، کیف‌شان کوک می‌شود از دیدن این جنایت‌های حیوانی، اصلا خودشان را شایسته تقدیر و تشکر می‌دانند.

«حنانیا نفتالی» اینفلوئنسر اسرائیلی اسم کودکان بی‌گناه فلسطینی را بمب‌های ساعتی گذاشته و در شرح این عکس اینطور آتش به دل مادران داغدار فلسطین می‌کشد:« جهانیان باید از ما برای نابودی این بمب‌های ساعتی کوچک سپاسگزار باشند. در واقع ما در حال پیشگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه در سال‌های آینده برای سایر ملل‌ها هستیم.» 

کیف‌شان کوک است از این کودک کشی

البته این اولین باری نیست که صهیونیست‌ها به کودک‌کشی‌شان افتخار می‌کنند. وقتی یکی از کاربران ایکس، آماری در رابطه با کودکشی اسرائیل منتشر کرد و نوشت:« اسرائیل از اول اشغالگری تا به الان 4هزار کودک کشته.» حساب اسرائیل به فارسی در پاسخ به این کاربر نوشت:« لازم باشه بیشتر از این هم می‌کشیم!»  به اعتراف‌ خودشان  رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت قرار نیست دست از جنایت‌هایش بردارد. هیچ‌وقت قرار نیست دنیای کودکانه بچه‌ها را آغشته به خون نکند و چه کسی بی‌دفاع‌تر و مظلوم‌تر از کودکان؟!  

هتک حرمت پیکر شهدای مقاومت

عزیزی را که از دست می‌دهی پیکرش می‌شود تمام جانت. دل داغدارت تحمل کمترین آسیب و جسارتی را به آن ندارد. حتی اگر عزیزت شهید شده باشد باز طاقت نداری کسی به پیکر پاره پاره‌اش جسارت کند. طاقت نداری کسی هتک حرمتش کند! این روزها اما خانواده‌ شهدای فلسطین غم عجیبی را تجربه می‌کنند؛ داغی که حتی پیکر بی‌جان عزیزان‌شان هم از خوی وحشیانه صهیونیست‌ها در امان نیستند. صهیونیست‌ها پس از به شهادت رساندن نیروهای مقاومت آنها را کاملاً برهنه می‌کنند و به شکل فجیعی اقدام به هتک حرمت شهدای فلسطینی می‌کنند. تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد صهیونیست‌ها بر پیکر شهدای مقاومت که برهنه‌شان کرده‌اند ادرار می‌کنند. البته این رفتار فقط متعلق به سربازان‌شان نیست و دستیار وزیر امنیت ملی صهیونیست‌ها نیز در اقدامی بی‌شرمانه در محل شهادت 5 فلسطینی ادرار کرده. توصیفش هم تلخ است اما  همین تلخی‌ها علت نفرت فلسطینی‌ها از صهیونیست‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. 

البته این توهین و جسارت‌ها فقط مربوط به شهدایی نیست که پیکرشان در دسترس صهیونیست‌هاست. پیکر زنان و کودکان مظلوم فلسطین نیز از این جسارت‌ها در امان نیست. آدم‌هایی که بی هیچ گناهی ناگهان جنگ روی سرشان آوار شد و خانه‌شانه ویرانه. آنهایی که حالا غزه پیکر‌های کفن‌پیچ‌شان را در آغوش گرفته هنوز هم از دل سیاه غاصبان زخم می‌نشیند بر تن‌شان. یکی از شهروندان رژیم صهیونیستی تصویری از  انبوه پیکرهای مردم غزه  در فضای مجازی منشتر کرده و نوشته :« تو بیمارستان غزه دیگه جایی برای اجساد سگها وجود نداره»

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.