یادداشت کوتاه

نکاتی درباره سخنرانی سید مقاومت

سخنرانی دیشب سید مقاومت از ابعاد مختلف قابل بررسی و تحلیل است و باید منتظر ماند و دید که تأثیر میدانی آن سخنرانی چه خواهد بود اما نکته مهم فرا از تمام نکات مطروحه و مواضع و صبر استراتژیک و هر چیز دیگر؛ مردم مظلوم غزه مخصوصاً کودکان هستند که روزانه به فجیع ترین شکل ممکن به شهادت میرسند و هیچ یاوری به جز خداوند ندارد. .

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز -  مهدی فاطمی والا 

صحبت های دیشب سید مقاومت جای تحلیل بسیار دارد... 
کانال های مختلف در ایتا نظرات شخصی خودشان را نشر میدهند ، باید منتظر ماند و دید که تأثیر میدانی سخنرانی امروز چه خواهد بود ولی ذکر چند نکته ضروری است...
 نکته اول : قطعا طبق تأکید حضرت آقا پیروزی نهایی برای مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است ان شاء الله 
نکته دوم (همانطور که سید حسن نصرالله هم گفتند) هم اکنون زمان پیروزی نهایی نیز فرا نرسیده است ، پس این جنگ هم فعلا مثل نبردهای قبلی به نابودی غده‌ سرطانی منتهی نمیشود.
نکته سوم : مدیریت جنگ فراگیر جبهه مقاومت با سپاه قدس می‌باشد و فعلا هر کدام از اعضای محور مقاومت وظیفه خاصی بر عهده دارد که در حال انجام است ، و امکان کم یا زیاد شدن آن به فراخور اوضاع وجود دارد.
نکته چهارم : به هر دلیلی فعلا قرار بر جنگ فراگیر نیست ( شاید در روزهای آینده موضع عوض شود) پس باید به فرماندهان جبهه مقاومت اعتماد و منتظر نبرد نهایی بمانیم.
در پایان نکته مهم فرا از تمام نکات مطروحه و مواضع و صبر استراتژیک و هر چیز دیگر؛ مردم مظلوم غزه مخصوصاً کودکان هستند که روزانه به فجیع ترین شکل ممکن به شهادت میرسند و هیچ یاوری به جز خداوند ندارد.
پس استعانت ما از خداوند متعال این است این مردم مظلوم را به زودی از دست این سفاکان پلید نجات دهد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.