سرلشکر سلامی: آمریکا با تنفس مصنوعی قادر به استمرار حیات رژیم صهیونیستی نخواهد بود

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد که نبرد پیشگیرانه مفهوم خود را از دست داده و تعمیق امنیت داخلی اسرائیل ظرفیت خود را از دست داده و آمریکا نمی تواند اسرائیل را نجات دهد و تنفس مصنوعی نمی تواند حیات این رژیم را استمرار ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت :  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اجماع حافظان قرآن کریم استان تهران که عصر دیروز در مصلی پایتخت برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: وقایع این روزهای غزه  میدان تفسیر آیات آسمانی قرآن است.

[سرلشکر سلامی: آمریکا با تنفس مصنوعی قادر به استمرار حیات رژیم صهیونیستی نخواهد بود]

وی افزود: ما با یکی از مدرن‌ترین، پیشرفته ترین، مجهزترین، باتجربه ترین، پیچیده‌ترین و در عین حال حساس‌ترین قدرت‌های اطلاعاتی امنیتی جهان در طول تاریخ بشر روبرو هستیم. وقتی از دستگاه اطلاعاتی اسرائیل سخن می گوییم یعنی از جامع‌ترین ابزارها و فنون و تکنیک‌های پیشرفته همه تجربیات تاریخ جنگ‌های اطلاعاتی بشر سخن به میان می‌آوریم. 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه معمولاً خطوط مقدم نبرد همیشه مجهزترین و آماده‌ترین خطوط دفاعی و نظامی هستند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در کرانه نوار باریک غزه از تمام ابزارهای اطلاعاتی خود بهره برد و شرایط را به گونه‌ای تنظیم کرده بود که حتی یک حیوان کوچک هم نمی توانست از زیر دید اطلاعاتی آنها عبور کند. من مشابه این سیستم را در مرزهای فلسطین اشغال با لبنان دیده بودم. دیوارهای بلند چند متری، سیم های خاردار مجهز به حساسه‌های الکترونیکی که هر نقطه از  آن  که بریده شود در اتاق اطلاعات با یک آژیر اعلان خطر اپراتورها را حساس می کند.

سرلشکر سلامی افزود: همچنین در کنار جاده مرزی خاک‌هی الک شده‌ای  می‌ریزند که اگر یک جوان از این سیم خاردار عبور کرد رد پای او روی این خاک‌های رملی کاملا مشخص باشد. علاوه بر این با دوربین‌های دید در شب و حرارت یاب و شنودهای اطلاعاتی و یک شبکه منابع انسانی گسترده و عمیق که در درون جامعه لبنان، سوریه و لبنان حضور دارند و با گشت‌های روزانه به شکل پیاده، موتوری، خودرویی، پهپادی و بالگردهای بدون سرنشین و باسرنشین همه چیز مهیا است و این برای ممانعت از عبور یک فرد است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم امنیتی است و فرض عبور واحدهای بزرگ از مرزهای تصنعی این رژیم وجود ندارد و  شاید این یکی از عوامل غافل گیر کننده این رژیم باشد اما با وجود همه این ابزارها و سامانه ها و دیدبان‌ها حداقل 1500 جوان مبارز فلسطینی بیش از یک سال برای عبور از این سیستم غیر قابل نفوذ بر حسب ملاحظات متعارف تلاش کردند. همه حرکات را می سنجند و برآوردها را به روز می کنند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: با همه اینها هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی ها از این همه جدارها و خاکریزها و موانع اطلاعاتی ناشناخته است و هیچ کس هنوز اسرار این غلبه را نمی‌داند. اما مسئله اصلی این است که وقتی حداقل 1500 فلسطینی می‌توانند در خط مقدم که مستحکم‌ترین خطوط دفاعی است بدون شلیک یک تیر وارد اراضی اشغالی شوند، بیانگر این است که همه سلاح‌ها از کار افتاده بوده است. ارتش اسرائیل در اطراف غزه دارای سیستم دفاعی مستحکم بود اما هیچکس متوجه این نفوذ نشد. این چیزی جز تفسیر آیات قرآن نیست.قرآن وحی جاری و بلاانقطاع است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد:‌درست است که امروز اسرائیلی‌ها با آتش پرحجم یک غلبه نظامی را ایجاد کرده‌اند اما این فقط ظاهر قضایا است، چرا که ما فقط شرایط غزه را می‌بینیم و تصاویر دردناک کودکان و زنان فلسطینی را مشاهده می کنیم اما آن طرف این جنگ آشفتگی سیاسی و کابوس دائمی و ابهام نسبت به آینده است که امروز و هر روز فضای ذهن و قلب مقامات صهیونیست و شهرک نشینان را فراگرفته است.  

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد: آن پیروزی شگفت انگیز را تاریخ از یاد نمی برد. این پیروزی  واقعه‌ای بود که نشان داد  قدرت ایمان چگونه می تواند پیروزی آفرین باشد. بدون شک نصرت الهی بر اساس حقانیت نازل می شود و خداوند بر خود واجب کرده است نصرت مومنین را و ما ایمان داریم که سرانجام این نبرد یک پیروزی بزرگ برای فلسطینیان است. 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز جهان بیش از هر زمانی علیه آمریکا و اسرائیل متحد است، گفت: ما اگر می خواستیم با جهاد تبیین، واقعیت آمریکا را به جهان نشان دهیم و به مسلمانان بگویید که آمریکایی ها برای قتل عام آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند با هزاران ساعت جهاد تبیین هم نمی توانستیم قطره ای از این جهاد آگاهی را نشان دهیم اما در وقایع اخیر خودِ آنان واقعیت نفرت انگیزشان را به جهانیان نشان دادند. 

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: خداوند راهی برای  غلبه کافران بر مسلمانان قرار نداده است اما شرط نصرت الهی این است که ما در صحنه باشیم. همه عباراتی که نصرت الهی را بیان می کند شرطی است و شرط آن را در صحنه بودن مومنان بیان شده است. این آغاز یک راه است.

وی افزود: صهیونیست‌ها نمی تواند با این شرارت و تاریخی سرشار از بی رحمی  باقی بمانند. این مسیر زوال آنها است البته ساختمان های بزرگ مثل آمریکا و برج‌های تجارت او در حال فروپاشی خطرناک است. دشمن هرگاه می خواهد فروبپاشد سروصدای او بیشتر می شود و خطرناکتر می شود. ما به خداوند تکیه می کنیم و این مسیر را طی می کنیم. 

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: طوفان الاقصی ثابت کرد که نبرد پیشگیرانه مفهوم خود را از دست داده و تعمیق امنیت داخلی اسرائیل ظرفیت خود را از دست داده و آمریکا نمی تواند اسرائیل را نجات دهد و تنفس مصنوعی نمی تواند حیات این رژیم را استمرار ببخشد. 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.