مقیمی خبر داد:

آمادگی لازم در تمام مناطق مرزی، کوهستانی، روستایی و عشایری برای رای‌گیری

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه آمادگی لازم در تمام مناطق از جمله مناطق مرزی، کوهستانی، روستایی و عشایری و شهری برای رای‌گیری فردا وجود دارد گفت: در برخی مناطق صعب‌العبور با هلی‌کوپتر صندوق‌ها را انتقال دادیم...

هادی نیوز:  محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری صبح امروز گفت: ساعت ٨ صبح فردا رای گیری در تمام شعب کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: آمادگی لازم در تمام مناطق از جمله مناطق مرزی، کوهستانی، روستایی و عشایری و شهری وجود دارد تا تمام واجدین شرایط رأی خود را بدهند و در برخی مناطق صعب‌العبور با هلی‌کوپتر صندوق‌ها را انتقال دادیم تا تمامی افراد بتوانند رای خود را بدهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: برای نخستین بار هیات‌های اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی با تایید شورای نگهبان ادغام شدند.

وی اضافه کرد: در انتخابات مجلس ١٢ هزار و ٧٦ نفر ثبت‌نام کردند که ٦ هزار و ٣٣٣ نفر تایید صلاحیت شدند و با توجه به انصراف برخی افراد هم اکنون ٤ هزار و ٨٤٤ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مقیمی در پاسخ به این سوال که گفته شده آقای کروبی می‌خواهد رای دهد، آیا به محل حصر صندوق می برید؟ گفت: همه کسانی که می توانند رای دهند هر کجا که باشند باید امکانات لازم را فراهم کنیم تا رای خود را به صندوق بیاندازند.

ادامه دارد...

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.