قدردانی وزیر ورزش و جوانان از مقام معظم رهبری

کیومرث هاشمی با قدردانی از توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری خطاب به جامعه ورزش، از اختصاص فرصتی برای دیدار ورزشکاران و قهرمانان با معظم‌له قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه وزیر ورزش و جوانان آمده است:

محضر مبارک امام‌المسلمین، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

یکم آذر 1402 روزی خجسته، شیرین، دلگرم‌کننده و انرژی‌بخش برای جامعه ورزش کشور بود که توفیق بهره‌مندی از نفس حق و گرم ولی امر مسلمین نصیب‌مان شد.

بدین‌وسلیه مراتب قدردانی خود و جامعه ورزش کشور را از فرصت فراهم‌ شده برای بهره‌مندی از بیانات ارزشمند حضرتعالی ابراز می‌دارم. توصیه‌های حکیمانه معظم‌له، دل جامعه ورزش را شاد نمود و قطعاً به ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در ورزشکاران برای افتخارآفرینی و دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی در میادین بین‌الملل ورزش منجر خواهد شد.

بی‌تردید مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش کشور، این رهنمودهای ارزشمند را سرلوحه برنامه‌های آتی خود قرار خواهند داد و از هیچ تلاشی برای پیگیری مطالبات معظم‌له بویژه در موضوعات مرتبط به حل مشکلات قهرمانان و ارتقای پاسخگویی به ایشان مضائقه نخواهند کرد.

خداوند منان را سپاسگزارم که این توفیق شامل حال جامعه ورزش کشور شد و امیدوارم همچنان دعای خیر رهبری گرانقدر، بدرقه راه قهرمانان و دست‌اندرکاران ورزش کشور باشد.

قدردانی از افتخارآفرینی فرزندان ورزشکار ایران اسلامی در میادین بین‌المللی، انگیزه‌بخش، امیدآفرین، چراغ راهنما و دلگرمی، برای ادامه این راه افتخارآمیز بوده و به امید خدا و یاری حضرت حجت (عج) با قدرت تحت لوای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.