اختصاص ۸۸۴ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، از تخصیص ۸۸۴ میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفرهای رییس جمهور به استان در سال جاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: از این اعتبار مبلغ ۴۹۵ میلیارد تومان به صورت نقد در ابتدای سال و مبلغ ۳۸۹ میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه به استان تخصیص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :مجید دهقانی‌زاده ،در نشست بررسی مصوبات سفرهای رییس جمهور به استان که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: این اعتبار از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور طی ۲ مرحله به صورت نقدی و اسناد خزانه به استان تخصیص داده شده است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از ۶۲ درصد تعهدات خود در تامین اعتبارات مصوبات سفر به این استان را عملی کرده است، تصریح کرد: از ۴۷۹۴ میلیارد تومان مصوب (از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان) سفر اول و دوم ریاست جمهور به استان، تاکنون بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان آن به استان تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به این‌که مصوب اعتبارات سفر دور اول رییس جمهور به استان از محل سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۳۰۰۱ میلیارد تومان بوده است گفت: این اعتبار طی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و شش ماهه اول ۱۴۰۲ به استان ابلاغ شده است.

اختصاص بیشترین اعتبار پرداختی سفر به پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی

به گفته دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد، بیشترین اعتبار پرداختی مصوبات سفر از محل سازمان به پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان تخصیص داده شده است.

دهقانی‌زاده افزود: تاکنون ۴۱۵ میلیارد تومان برای راه‌اندازی راه‌آهن یزد- اقلید و مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان برای احداث راه‌آهن بافق- زرین شهر، به استان ابلاغ شده که بیشترین سهم را در اعتبارات ابلاغی از این محل به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از این بیشترین اعتبار پرداختی مختص به پروژه‌های وزارت نیرو شامل تکمیل پروژه رینگ آب شهری و بهداشت و درمان شامل تکمیل بیمارستان‌های بافق، مهریز، اردکان، اشکذر، بحران، تفت و ابرکوه به ترتیب مبالغ ۲۵۶ میلیارد تومان و ۲۱۷ میلیارد تومان بوده است.

در این نشست مصوبات دور اول و توافقات مجوزی دور دوم سفر رییس جمهور به استان و سفر استاندار به شهرستان‌ها و محلات شهر یزد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.