اژه ای: ملتزم به قانونی هستم که مجلس وضع می کند

رئیس قوه قضائیه خطاب به نمایندگان مجلس با بیان اینکه من ملتزم به اجرای قانونی هستم که شما وضع می‌کنید،گفت: در راستای احیای حقوق عامه هم به لحاظ قانونی، هم به لحاظ تامین اعتبارات از مجلس کمک می‌خواهیم.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس  رئیس قوه قضائیه،غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه به مناسبت روز مجلس گفت: در راستای مسائل اقتصادی و فرهنگی و مسائل اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی، مسائل اساسی داریم. باید ببینیم چگونه می‌شود کار عقب مانده را جبران کرد.

وی ادامه داد: در تحقق عدالت اجتماعی مساله اساسی داریم، زمان زود می‌گذرد. امروز در مورد تولید و مصرف برق، گاز و سوخت مثل بنزین ناترازی داریم. قطعا می‌توان عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و ارتقا بخشید. 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به ناترازی میزان مصرف و تولید برق و گاز و سوخت گفت: باید اقداماتی صورت میگرفت که انجام نشده، ما باید دست به دست هم دهیم و این عقب ماندگی را ارتقا دهیم که بتوانیم بعضی از این مسائل را به سرعت جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به مشکلات و ضعف های داخل کشور امیدوار است، اضافه کرد: ما زمانی برای پرداختن به حاشیه ها را نداریم. 

رئیس قوه قضائیه با اشاره به شعار سال اظهار کرد: بیش از ۸ ماه از آغاز سال گذشته است، در تحقق شعار سال در خصوص کاهش تورم، حمایت از تولید و... چه اقدامی انجام داده ایم؟! در تحقق شعار سال، بنده به عنوان رئیس قوه قضاییه کار درستی انجام داده‌ام، به خودم که مراجعه می‌کنم می‌بینم از همه ظرفیت خود در حمایت از تولید استفاده نکرده‌ام.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که حل آن از توان یک قوه خارج است و مجلس و قوه قضائیه باید به هر شکلی به قوه مجریه کمک کنیم. مردم با وجود مشکلات، متدین و صبور هستند. اگر دشمن تحریم های ظالمانه را ایجاد کرده است، ما باید بر اساس آن اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: ناترازی بانک‌ها و کاهش ارزش پول ملی بر روی مردم فشار آورده است. ما برای حل مشکلات وظیفه داریم و دشمن به ضعف‌ها امید بسته است. این فشاری که برای مردم به لحاظ معیشت و مسکن به وجود آمده است باید فکری برای آن شود و دنبال راه میان‌بر گشت.

رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه مصمم است وظایفی که قانون اساسی بر عهده ما گذاشته و ولی امر در ابلاغشان فرموده‌اند انجام دهیم.

وی با بیان اینکه من ملتزم به اجرای قانونی هستم که شما وضع می‌کنید، ادامه داد: در راستای احیای حقوق عامه هم به لحاظ قانونی، هم به لحاظ تامین اعتبارات از شما کمک می‌خواهیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: قوه قضاییه برای تامین امنیت جسمی و روانی مردم به تنهایی نمی‌تواند عمل کند، به کمک فکری و قانونگذاری و همچنین کمک به لحاظ اعتباری از سوی مجلس نیاز داریم.

این خبر در حال به روز رسانی است...

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.