رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

با وجود مسائل معیشتی، مردم از انقلاب و اسلام با تمام قدرت دفاع کردند / اولویت مجلس دهم بحث معیشت است

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس دهم باید روی مسائل اساسی و نیازمندی‌های مردم سرمایه‌گذاری جدی داشته باشد که اولین آن بحث معیشت است....

هادی نیوز: حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی با اشاره به حماسه مردم در انتخابات هفتم اسفند، اظهار کرد: از همه مردم شریف اصفهان و ایران تشکر می‌کنم و بی‌نهایت خدا را شاکریم که ملت ایران با حضور خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای آفریدند که دشمنان را مأیوس‌تر کرده و موجبات حرکت بزرگ‌تری در تحقق انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

وی افزود: با توجه به فشاری که از نظر اقتصادی و مسائل معیشتی بر مردم وجود دارد، برای حفظ کیان انقلاب اسلامی با تمام قدرت ایستاده‌اند و اسلام و کشور خود را دوست داشته و برای این حرکت بزرگ با استقامت، صبر و حضور پرقدرت خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلی‌ترین برنامه مجلس دهم یعنی رسیدگی به معیشت مردم، تأکید کرد: مجلس دهم باید روی مسائل اساسی و نیازمندی‌های مردم سرمایه‌گذاری جدی داشته باشد که اولین آن بحث معیشت است؛ اگر موضوع اقتصاد و معیشت مردم حل شود، میدان برای فعالیت‌های بیشتر در برنامه‌ریزی‌ها فراهم می‌شود و این کار باید با عزت ملت ایران همراه باشد که راه‌حل آن اجرای اقتصاد مقاومتی با توجه به 24 بند گفته‌شده از سوی مقام معظم رهبری است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که دستگاه‌های اجرایی و دولت باید کمر همت ببندند تا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند، مطرح کرد: نگاه ما نباید به بیرون باشد و ظرفیت‌های داخل کشور آن‌چنان قدرتمند هستند که مجموعه نیازمندی‌های داخل کشور را پاسخ دهد؛ این امید هست که در مجلس دهم اقدام جدی برای این موضوع شکل بگیرد.

سالک به بیان اهمیت فرهنگ غنی اسلامی پرداخت و ضمن اشاره به این که مسئولین باید نگاه ویژه‌ای به فرهنگی غنی اسلامی داشته باشند، بیان کرد: باید به فرهنگ غنی اسلامی بهای بیشتری داده شود تا پاسخ مثبتی به این نیاز فرهنگی جامعه به وجود آید؛ این موضوع از اولویت‌های کاری من است.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب‌هایی که از سوی رسانه‌های خارجی علیه برخی از مقامات نظام و خود او انجام‌ شده بود، تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که توقعی از دشمنانی همچون انگلیس و آمریکا در مورد انقلاب اسلامی و چهره‌های انقلاب اسلامی نداریم و رسالت آن‌ها این است که تخریب کنند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.