معاون اجرایی ارتش در اختتامیه هشتمین جشنواره گوهرهای فاطمی::

عفاف راه مفاسد را در جوامع می بندد

معاون اجرایی ارتش گفت: حجاب و عفاف موجب پاکدامنی است که راه مفاسد در جوامع را می بندد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :

امیر سرتیپ محمد محمودی روز پنجشنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره گوهرهای فاطمی ارتش که در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزار شد، گفت: محتوای همایش برخواسته از دین مبین اسلام و انقلابی است. دینی از ان جهت که رعایت عفاف، حجاب و پامدامنی توصیه خداوند و اهل بیت است و انقلابی از ان جهت که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دو انقلاب اسلامی در بخش معنویت و سبک زندگی اسلامی همگان را به دین گرایی و پاکدامنی توصیه می فرمایند.

وی با بیان اینکه حجاب از احکام ضروری اسلام است که عموم مسلمانان، کتاب، سنت، فقه و سیره اسلامی بر آن اتفاق نظر دارند گفت: از نظر اسلام حجاب وسیله ای برای صیانت و ارتقای شان و شخصیت زن در فرهنگ اسلامی فلسفه حجاب و دلایل ان تعیین شده و تبعات بدحجابی بیان شده است. در واقع حجاب و عفاف موجب پاکدامنی است و راه مفاسد در جوامع را می بندد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف در حفظ و حراست از کانون خانواده نقش اساسی دارد، تاکید کرد: در راستای تدابیر فرمانده معظم انقلاب اسلامی و سیاست های ستاد کل نیروهای مسلح در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین کارکنان و خانواده ها شیوه نامه برگزاری جشنواره گوهرهای فاطمی در سال ۹۸ از طریق معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه سازمان های نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

سرتیپ محمودی گفت: شیوه نامه برگزاری جشنواره گوهرهای فاطمی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کارشناسی و بومی سازی شده و توسط نیروی انسانی ارتش به کلیه نیروها و سازمان های آجا ابلاغ شده است.

معاون اجرایی ارتش درباره اهداف برگزاری جشنواره سراسری گوهرهای فاطمی گفت: برگزاری جشنواره سراسری گوهر فاطمی با اهداف ارزشمند تبلیغ، گسترش، ترویج، نهادینه سازی فرهنگ و عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب (کارکنان ارتش و خانواده های آنها) با تاکید بر ارزش ها و آموزه های اسلامی و فضائل اخلاقی است.

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.