سرلشکر باقری: مردم از فرصت بزرگ انتخابات برای ساختن ایران استفاده کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم عزیزمان بایستی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توانمندی را تشکیل دهند که این کار با حضور در پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر است. آینده این کشور ۴ سال در مجلس شورای اسلامی و ۸ سال در مجلس خبرگان رهبری امروز تعیین می‌شود و ما بایستی بهترین‌ها را انتخاب کرده و نام آن‌ها را در صندوق بیاندازیم تا این مجالس تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (جمعه، 11 اسفندماه) با حضور در مسجد جامع لویزان تهران در انتخابات حضور پیدا کرد.

سرلشکر باقری در حاشیه حضور در انتخابات در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم ایران کاملاً با بصیرت، آگاهی، درک نیت‌های خصمانه دشمنان و با جدیت از صبح امروز پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و امروز روز بزرگی را رقم خواهند زد.
وی ادامه داد: مردم امروز بهترین‌ها را برای تشکیل مجلس قوی شورای اسلامی و مجلس توانمند خبرگان رهبری اقدام خواهند کرد و روز بزرگی خواهد شد. علاوه بر اینکه، وظیفه شخصی، اسلامی، انقلابی و ایرانی من است تا در انتخابات شرکت کنم و از این حق برای تعیین آینده کشور استفاده کنم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حقیقت این است که جای شهیدان خالی است و لازم بود تا در انتخابات شرکت کنم و به نیابت از شهیدان نیز رای بدهم که این کار را انجام دادم و امیدوارم که خداوند و شهیدان از همه ما راضی باشند.
سرلشکر باقری گفت: مردم عزیزمان بایستی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توانمندی را تشکیل دهند که این کار با حضور در پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر است. آینده این کشور ۴ سال در مجلس شورای اسلامی و ۸ سال در مجلس خبرگان رهبری امروز تعیین می‌شود و ما بایستی بهترین‌ها را انتخاب کرده و نام آن‌ها را در صندوق بیاندازیم تا این مجالس تشکیل شود. وی ادامه داد: من از همه ملت عزیز ایران به ویژه جوانان عزیز، بسیجیان دلاور و همه آن‌ها که دلشان برای ایران می‌سوزد، خواهش می‌کنم که هرچه زودتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و از این فرصت بزرگ برای ساختن ایران استفاده کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: هر حرفی هم که داریم طی ۴ سال آینده با مجلسیان بزنیم و آن‌ها باید حرف‌های ملت ما را در تدوین قوانین، نظارت بر قوه مجریه دنبال کنند اگر مجلس ناتوان نامناسب و یا پشتوانه جمعیتی بالا نداشته باشد قطعاً نخواهد توانست کار خود را به درستی انجام بدهد.سرلشکر باقری درباره حضور رای اولی‌ها در انتخابات امسال خاطرنشان کرد: من به خاطر دارم که در ابتدای انقلاب اسلامی در خصوص رای آری به جمهوری اسلامی رای اولی بودم تا به تازگی به ۱۸ سالگی رسیده بودم و شور و شوق فراوانی داشتم. اکنون هم جوانان سال آخر دبیرستان و سال اول دانشگاه شور و شوقی برای حضور در انتخابات دارند. وی ادامه داد: آنچه در فضای مسموم مجازی برای نیامدن به پای صندوق‌ها به جوانان ما خطاب می‌شود خواست دشمن است چرا که دشمن هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نیست و با آینده درخشان برای ایران مخالف است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: جوانان عزیز آینده این کشور را می‌سازند و راه ساخت کشور نیز صندوق رای است و ان‌شاءالله همه جوانان عزیزمان با جدیت پای صندوق‌ها آمده و بهترین‌ها را با رای خود انتخاب کنند تا بتوانند آینده را بهتر بسازند.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.