سخنگوی شورای نگهبان: طبق شواهد درصد مشارکت نسبت به انتخابات مجلس یازدهم بهتر بوده است

طحان نظیف گفت: طبق شواهد درصد مشارکت خوب بوده است و حتی نسبت به انتخابات مجلس یازدهم این مشارکت بهتر بوده است. اما آمار نهایی و تکمیلی را پس از اتمام فرایند اعلام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم:هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: از ماه‌ها قبل عوامل اجرایی کشور دستگاه‌های انتظامی، شورای نگهبان برنامه‌ریزی متعددی داشتند و با آغاز فرآیند شاهد حضور مردم پای صندوق رای بودیم.

وی افزود: گزارش و مشکل خاصی را از ابتدای صبح نداشتیم، گزارشان جزئی در مورد تاخیر کار  شعب بود که مشکلات رفع شد. جای تشکر از عوامل اجرایی داریم و در بازدیدی که از ستاد انتخابات داشتیم فرآیند به صورت روان در حال طی شدن است.انتخابات الکترونیکی در چهار حوزه  آبادان،ملایر، قم و رشت به صورت روان در حال انجام است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: از مردم درخواست داریم در زمان اولیه آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند و این کار به ساعات پایانی نیندازند.

طحان‌نظیف با بیان اینکه مشکل خاصی در حوزه امنیت انتخابات نداشتیم،گفت: حسب اعلام بیش از 250 هزار نیرو مسئولیت انتخابات را برعهده دارند.

 وی تاکید کرد: طبق شواهد درصد مشارکت خوب بوده است و حتی  نسبت به انتخابات مجلس یازدهم این مشارکت بهتر بوده است. اما آمار نهایی و تکمیلی را پس از اتمام فرایند اعلام می‌کنیم. حسب گزارش‌های میدانی کار روان در حال انجام است.

سخنگوی شورای نگهبان در مورد اینکه چه تعداد تعرفه تاکنون توزیع شده است،گفت: حسب پیش‌بینی‌ها میزان تعرفه برای هر شعب پیش بینی شده است و اگر از درصدی که پیش‌بینی شده است نیاز باشد تامین می‌شود. تا الان مشکل خاصی برای تعرفه نداشتیم و تعرفه به میزان کافی است.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.