وزیر کشور: ۴۱ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند

وزیر کشور با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر سلامت و امنیت انتخابات تاکید کرد: انتخابات ۱۱ اسفند در کمال امنیت برگزار شد و ۲۵ میلیون از واجدین شرایط و ۴۱ درصد در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز

به نقل از فارس:
حداقل رسید که سبب آن ایجاد سامانه شفافیت مالی و همچنین اختصاص 200 کانال تلویزیونی و امکانات فضای مجازی است که به نامزدهای نمایندگی این دوره داده شد.
وحیدی همچنین در خصوص اطلاع رسانی در بحث انتخابات این دوره گفت با اطلاع رسانی به موقع بویژه در مرحله اعلام آرا که به محض دریافت، پخش و در اختیار رسانه ها قرار گرفت، توانستیم رکورد خوبی در این خصوص ثبت کنیم.
وی با اشاره به مراحل یک سال و نیمه انتخابات این دوره که در ستاد انتخابات و دستگاه های مرتبط جریان داشت، گفت با وجود اینکه مراحل بیشتری در فرآیند انتخابات اضافه شد و بطور طبیعی دشواری های اجرایی در پی داشت، اما دست اندرکاران و متولیان برگزاری انتخابات به خوبی از عهده کار بر آمدند.
موضوع دیگری که وزیر کشور در جمع خبرنگاران به آن پرداخت، تلاش دشمنان برای ایجاد اخلال در امنیت سایبری انتخابات بود که در این باره گفت در تمام مراحل انتخابات این دوره دشمن تلاش زیادی کرد که امنیت سایبری را برهم بزند، اما پایداری خوبی در این حوزه نشان داده شکست و در این زمینه هم با شکست مواجه شد.
وحیدی در توصیف کینه ورزی دشمنان در این مرحله گفت: دشمنان و بدخواهان تلاش زیادی کردند ارتباطات را در فرآیند انتخابات دچار گسست و اخلال کنند تا کینه توزانه مانع رای دادن مردم شوند، اما در این زمینه هم ناکام ماندند.
وزیر کشور ضمن تشکر و تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات که در یک استاندارد بالایی، این کار را انجام دادند و همچنین اقشار و صنوف مختلف در همراهی با فرآیند انتخابات و نیز مردم ایران، خطاب به منتخبین این دوره گفت فرصت خوب و بی نظیری برای منتخبان مردم است که برای یک نقطه تحول جدید برای کارآمدی هرچه بیشتر حکمرانی در حوزه های مختلف و تحقق نظریه نظام انقلابی است، بتوانند مسئولیت های خود را ادا کنند و خواست ملت ایران را برآورده سازند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.