نتانیاهو می‌داند که در رفح شکست خواهد خورد

هماهنگی کامل محور مقاومت برای برخورد نهایی با ارتش رژیم صهیونیستی بسیار مهم است. تجربیاتی که در نبردهای غزه و خان‌یونس کسب شده حالا می‌رود تا در شهر مرزی رفح صهیونیست‌ها را به شکستی راهبردی بکشاند. امریکایی‌ها این را می‌دانند و می‌فهمند که چه چیزی در انتظار ارتش عبری است و با بهانه کردن در خطر بودن جان غیرنظامیان در تلاش هستند تا مانع از ورود ارتش این رژیم به رفح شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از   مشرق، هماهنگی کامل محور مقاومت برای برخورد نهایی با ارتش رژیم صهیونیستی بسیار مهم است. تجربیاتی که در نبردهای غزه و خان‌یونس کسب شده حالا می‌رود تا در شهر مرزی رفح صهیونیست‌ها را به شکستی راهبردی بکشاند. امریکایی‌ها این را می‌دانند و می‌فهمند که چه چیزی در انتظار ارتش عبری است و با بهانه کردن در خطر بودن جان غیرنظامیان در تلاش هستند تا مانع از ورود ارتش این رژیم به رفح شود.

اینکه طراحان محور مقاومت چگونه طرح نهایی دفاع از رفح را کشیده‌اند و می‌خواهند آن را اجرایی کنند برای امریکایی‌ها غیرقابل باور است. ظرفیت‌های مقاومت اسلامی غزه در استفاده از امکانات موجود برای دفاع و ضربه زدن به دشمن باعث گیج شدن کامل طرف مقابل شده است. نتانیاهو می‌داند اگر به رفح حمله نکند شکست خورده و اگر هم حمله کند شکست می‌خورد؛ به همین دلیل دنبال خرید زمان هستند و رهبران مقاومت هم اجازه این کار را نخواهند داد.

در واقع می توان به نکات ریز و درشت متعددی در این زمینه اشاره کرده که می‌تواند دست بالاتر طراحان محور مقاومت برای چنین روزی را نشان دهد. اینکه چگونه از سال‌ها پیش و هنگامی که ایده عملیات طوفان الاقصی مطرح شد، با توجه به روانشناسی فرماندهان رژیم صهیونیستی و دسترسی به طرح‌های عملیاتی آن‌ها افسران مقاومت در غزه موفق شدند طرح دفاعی خود را عملیاتی کنند. این مساله باعث تعجب و حیرت صهیونیست‌ها شده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.