ارتش: مقاومت تنها راه‌حل مسئله فلسطین است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز قدس تأکید کرد: تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم،‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر کرد و تنها راه‌حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»

به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به‌یقین خدا بر یارى آنها تواناست.» (سوره حج آیه 39)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در تعیین این روز است، در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، با بیش از 100 هزار شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارند.

تدوام 75 سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست، بنابراین تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

بی‌تردید تشدید جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی، به‌دلیل بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است و ضمن آشکار ساختن چهره پلید آن رژیم برای جهانیان، قرار گرفتن در سراشیبی نابودی و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می‌دهد.

خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایت‍های گسترده رژیم صهیونیستی به‌ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مؤمن و بصیر ایران دعوت می‌کند با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند. براساس وعده صدق الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاریگر مجاهدان است، لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.