هنیه: جنایات رژیم صهیونیستی با مشارکت مستقیم آمریکا انجام می‌شود

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی و مشارکت مستقیم آمریکا به این درجه از وحشی‌گری نمی‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا:  هنیه روز چهارشنبه درهمایش «تریبون قدس» که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور رهبران و شخصیت های محور مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس درحال برگزاری است افزود: امروز قدس در حال سپری کردن یک لحظه تاریخی است و عملیات طوفان الاقصی، امید به پیروزی قطعی و آزادسازی آن را زنده کرد.

وی گفت: مقاومت در همه محورهای نبرد به مبارزه می پردازد و ملت مجاهد و صبور فلسطین، شایسته حمایت و پشتیبانی همه جریان های امت اسلامی است.

هنیه اضافه کرد: در این نبرد، افسانه‌ای که رژیم صهیونیستی درباره خود، ارتش و توانایی هایش ساخته بود، برباد رفت.

وی اظهارداشت: طوفان الاقصی، امت اسلامی را متحد کرد و این اتحاد در وحدت میدان ها در لبنان، فلسطین، عراق و یمن و با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران تبلور یافته است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیان کرد: بر خواسته های خود یعنی آتش‌بس دائمی، عقب‌نشینی کامل اشغالگران از غزه و بازگشت آوارگان به مناطق زندگی خود و برداشته شدن محاصره نوار غزه اصرار داریم.

هنیه افزود: جنایت حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن شماری از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم.

وی همچنین خواستار افزایش اعتراض ها و اعمال فشار بر دولت ها برای ایستادن در کنار فلسطین شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.