سرگیجه اسرائیلی در آستانه ساعت صفر

کانال تلگرامی بررسی های کریا در مطلبی پیرامون واکنش ایران نسبت به حمله اسرائیل به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق : تلفن‌ها دائم زنگ می‌خورد و هواپیمای حامل دیپلمات‌ها، مدام می‌نشیند و برمی‌خیزد. ایران، رژیم اسرائیل و امریکا، کانون رایزنی‌های دیپلماتیک و تبادل پیام‌های محرمانه‌ هستند.

رژیم اسرائیل در حالت آماده‌باش است، اما بی‌اطلاعی تل‌آویو از زمان، مکان، استراتژی و ابعاد پاسخ کشورمان به جنایت این رژیم به مجتمع دیپلماتیک ایران در دمشق، سران اسرائیل را سردرگم و ساکنان اراضی اشغالی را هراسان ساخته است.

امریکا سفر کارمندان خود در اراضی اشغالی را به دلیل ترس از حمله ایران، محدود کرد و وزیر امور خارجه آمریکا از وزرای خارجه عربستان، ترکیه و چین همچنین دیگر همتایان خود خواسته است از نفوذ خود برای منصرف‌کردن ایران از حمله علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

«تایمز اسرائیل» هم به نقل از وب‌سایت اکسیوس خبر داد که «رژیم اسرائیل از ایالات متحده خواسته است تا با ارسال هشدارهای عمومی و خصوصی به ایران و همچنین با استفاده از حضور نظامی خود در منطقه به عنوان اهرم دیپلماتیک، پاسخ ایران را محدود کند».

«دیوید کامرون»، وزیر خارجه انگلیس، «آنالنا بربوک»، وزیر خارجه آلمان و «پنی وانگ» وزیر خارجه استرالیا هم روز پنجشنبه در تماس‌های جداگانه‌ای با «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه کشورمان، خواستار خویشتنداری ایران در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق شدند.

در میان اظهار نظرهای متعدد و گمانه زنی‌هایی که رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در خصوص زمان و چگونگی پاسخگویی جمهوری اسلامی ایران به شرارت اخیر رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند، زمان در حال نزدیک‌شدن به ساعت صفر برای تنبیه رژیم جنایتکاری است که تنها زبان زور را می‌فهمد و برای مهارکردن خوی وحشیانه‌اش فقط مشت آهنین راهگشا خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.