عبور موشکهای ایران از بالای مسجدالاقصی و این قاب تاریخی

اسرائیل پس از عملیات نظامی ایران علیه خود که در پاسخ به جنایت‌های این رژیم و حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، شکایت به شورای امنیت برد و تصور می‌کرد که می‌تواند قطعنامه شدیداللحنی علیه ایران از این شورا بگیرد که در این مرحله هم ناکام ماند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   این فرد «گلعاد اردان» است؛ نماینده رژیم جعلی اسرائیل در سازمان ملل؛ و این قاب مربوط به جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل است که به‌درخواست اسرائیل تشکیل شد.

اسرائیل پس از عملیات نظامی تنبیهی و گسترده ایران علیه خود که در پاسخ به جنایت‌های این رژیم و به‌ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، شکایت به شورای امنیت برد و تصور می‌کرد که می‌تواند قطعنامه شدیداللحنی علیه ایران از این شورا بگیرد. با دیپلماسی فعال ایران، اسرائیل حتی در این مرحله هم ناکام ماند، امّا اردان در این نشست تصویری را با تبلت خود به جمعیت نشان داد که تاریخی بود؛ تصویر عبور پهپادها و موشکهای ایران از بالای قدس اشغالی و مسجدالاقصی، تصویری که جهان اسلام از شب عملیات ایران به این سو به آن بالیده و بارها آن را بازنشر کرده است.

نماینده صهیونیست‌ها تصور می‌کند با الفاظ هم هر غلطی را می‌توان اعمال کرد؛ اینجا به دنیا می‌گوید؛ "ایران به اماکن مقدس مسلمانان هم حمله کرد."؛ عبارات احمقانه‌ای که نشان می‌دهد آنها تصور می‌کنند هیچ کس با واقعیت سر و کار ندارد و فقط منتظر تفسیرهای احمقانه صهیونیست‌هاست. در آن شب تاریخی، ایران پهپادها و موشکهایش را از فراز کربلا و بیت‌المقدس عبور داد و بر سر تأسیسات و پایگاه‌های صهیونیست‌ها فروآورد؛ میلیون‌ها و شاید میلیاردها انسان این صحنه‌ها را دیدند و مسلمان‌ها نیک می‌دانند که روزی قدس شریف با همین مقاومت‌ها ان‌شاءالله آزاد خواهد شد. اسرائیل حماقت کرد که به کنسولگری ایران حمله کرد؛ پاسخش را هم دید؛ امّا حتی در سیاست هم بلاهت پیشه کرده است، قاب ماندگار و تاریخی‌ای که اسرائیل باید در واقع همه تلاشش را به‌کار بگیرد که کسی آن را نبیند، مقابل ده‌ها و شاید صدها میلیون‌ بیننده بر دست گرفته‌اند و افتخارات ایران را تکمیل می‌کنند!

انتهای پیام/+

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.