جانشین فراجا: طرح نور با جدیت دنبال می‌شود

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: طرح نور همچنان با جدیت دنبال می‌شود کما اینکه در این راستا قاطبه مردم و مسئولان از کارکنان انتظامی در راستای اجرای مطلوب این طرح قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  به نقل ازتسنیم :  سردار قاسم رضایی ظهر امروز در کمیسیون عملیات در انتظامی کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهداب گرانقدر فراجا و تبریک ایام دهه کرامت، اقدامات انتظامی کردستان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در ارائه اقدامات شاهد اشرافیت خوب فرمانده انتظامی استان بودیم که این نشان از مدیریت خوب صحنه است. 

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در کردستان  حاکم است، افزود: نتیجه اقدامات خوب انتظامی در استان را مشاهده کردیم که این خود نشان از این مهم داشت که اقدامات انتظامی به خوبی جاری است.  روح حاکم بر امنیت محله محور، تعامل است که در کردستان به خوبی مدیریت می شود. 

جانشین فرمانده کل انتظامی با تأکید بر ضرورت آموزش در کلانتری و پاسگاه‌ها گفت: موضوع آموزش از موضوعات مهم در مأموریت‌های پلیس است که در این راستا سه آموزش دانستنی‌های نظامی و دفاعی، دانستنی‌های حقوقی و قضائی و دانستنی‌های تعاملی و ارتباطی از مهمترین آن است. 

وی با اشاره به اینکه روح حاکم بر امنیت محله محور، تعامل است، عنوان کرد: رئیس کلانتری و پاسگاه‌ها این مهم را در راستای امنیت محور و انجام مأموریت‌ها با جدیت در دستور کار قرار دهند و از این ظرفیت به نحو احسن بهره‌گیری کنند. 

رضایی به  اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: پلیس این مهم را در انجام ماموریت‌ها و ایجاد امنیت و آرامش مردم با جدیت در دستور کار قرار دهد. 

این مقام انتظامی تولید محتوا و اقدامات رسانه‌ای را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: پلیس مناسب با مأموریت‌های در دست اقدام باید پیوست رسانی داشته باشد و به این مهم در جهت پیشبرد مأموریت‌های خود در راستای تنویر افکار عمومی بسیار حساس باشد که خوشبختانه انسجام بسیار خوبی در استان با ادارات و سازمان‌ها وجود دارد. 

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رانندگی با خودرو بدون پلاک و پلاک مخدوش خط قرمز پلیس است و با خاطیان برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد شد، تأکید کرد: طرح نور همچنان با جدیت دنبال می‌شود کما اینکه در این راستا قاطبه مردم و مسئولان از کارکنان انتظامی در راستای اجرای مطلوب این طرح قدردانی کردند.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.