سردار نقدی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج

شاهد رویش یک قدرت فرهنگی عظیم در بسیج هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شاهد رویش یک قدرت فرهنگی عظیم در داخل تشکل بسیج هستیم و برنامه بزرگ تربیتی بسیج که از رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده در حال انجام است.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در سالن 5 آذر برگزار شد، گفت: هدف بسیج تحقق جامعه اسلامی است و چشم انداز ما برای رسیدن به این هدف برابر مصوبات، ایجاد یک شبکه بزرگ مردمی با 20 میلیون بسیجی فعال و مؤثر در تعالی جامعه است.

وی افزود: با برنامه‌های علمی و دستگاه‌های تجزیه و تحلیل علمی پیش بینی شده گام به گام به سمت این هدف به پیش می‌رویم و برای تحقق این چشم انداز دشمنان زیادی از جمله هزاران شبکه ماهواره‌ای، پایگاه‌های فاسد اینترنتی، برنامه‌های آمریکا و صهیونیسم در آلوده کردن جوانان به اهداف انحرافی و مواد مخدر وجود دارد. ولی ما با برنامه به جنگ آن می‌رویم و پیروز می‌شویم.

نقدی در ادامه تصریح کرد:‌ همانطور که از دل تهدیدات و تحریم‌ها ثمرات شیرینی برای ملت ما باقی ماند امروز شاهد رویش یک قدرت فرهنگی عظیم در داخل تشکل بسیج هستیم و برنامه بزرگ تربیتی بسیج با عظمتی که از رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز بسیج با تمام توان خود با قدرت در عرصه‌های سازندگی، علمی،‌ورزشی و غیره گام برمی‌دارد که افتتاح 7 هزار واحد دامی و بیش از نیمی از هزار و 700 و واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ظرف 45 روز از اقدامات بسیج در حوزه سازندگی است.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بسیج در عرصه راهیان نور کار عظیم و میلیونی را انجام داد که در خیلی موارد سرنوشت نوجوانان را تغییر داده است.

وی همچنین با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری که بسیج کار رزمی را فراموش نکند، اظهار داشت: برنامه عظیم رزمی بسیج امسال در غالب 32 رزمایش که هر کدام در نوع خود به شکل استانی بی‌سابقه است، صورت می‌گیرد و در روزهای آینده شامل برگزاری رزمایش بسیجیان به صورت همزمان در 4 استان هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: ‌شهادت بسیجیان سند روشن شهادت طلبی بسیج در دفاع از اسلام و انقلاب است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.