تمجید ناخواسته «گنجی» از جمهوری اسلامی

«اکبر گنجی» در مقاله‌ای که در سایت شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی منتشر کرد، ضدانقلاب جمهوری اسلامی را با گروهک تروریستی منافقین یکی دانست و ناخواسته به تعریف و تمجید از جمهوری اسلامی پرداخت.

گنجی به مواردی چون؛ عدم گردش رهبری و سازوکار انتخاب رهبر، نبود گردش رئیس‌جمهور، عدم آزادی و نقد و برخورد حذفی با مخالفان و منتقدان در عملکرد گروهک تروریستی منافقین و ضدانقلاب اشاره کرد و در پایان با طرح این سؤال که با گذشت چند سال، چرا گروهک تروریستی منافقین حتی حاضر نیست کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره زندگی و مرگ «رهبر مخفی» خود و محل زندگی او در اختیار مردم بگذارد، از اعتماد نداشتن مردم به منافقین و اپوزیسیونی که شعار «دانستن حق مردم است» سر می‌دهند و از هیچ سانسوری درباره اخبار خود دریغ نمی‌کنند و اوج دیکتاتوری ضدانقلاب، سخن به میان آورد. وی همچنین منافقین و ضدانقلاب را مزدبگیر و لابی‌‌کننده با کشورهای خارجی چون آمریکا و انگلیس معرفی کرد که تنها به‌دنبال منافع خود هستند.
   این مقاله گنجی به مذاق برخی دیگر از اعضای ضدانقلاب خارج‌نشین نیز خوش نیامد و لب به اعتراض گشود‌ و گنجی را مواجب‌بگیر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی خواندند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.