اخبار کوتاه

به‌تازگی در جلسه‌ای خصوصی، اصلاح‌طلبان در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، رایزنی‌هایی را با حضور محمد خاتمی انجام دادند که در این جلسه طرح معرفی «ميرمحمود موسوي» برادر میرحسین موسوی برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری مطرح شده است!

*** تعداد سیصد فقره مرسوله پستى درباره مسیحیت تبشیرى، ارسالى از مبدأ کشورهاى آمریکا، انگلستان، کانادا، نیوزیلند به یک زندان کشور، کشف و ضبط شد. «ب.ا» از سردمداران جریان مسیحیت تبشیرى است که در حال حاضر، دوران محکومیت خود را در یکی از زندان‌های کشور سپرى می‏ کند.

 

*** به‌تازگی انجمن اسلامی یکی از دانشگاه‌های تهران، کمیسیونی را با عنوان «کمیسیون برابری» برای بررسی حقوق زنان راه‌اندازی کرده است؛‌اعضای این کمیسیون هر دو هفته یک‌بار جلساتی مطالعاتی درباره حقوق زنان برگزار می‌کنند و به‌دنبال ارتباط‌گیری با اساتیدی هستند که به‌عنوان سکولار در فضای دانشگاه مطرحند.

 

*** «اردشیر امیرارجمند» در حاشیه نشست پراگ گفت: ما باید یک رهبر اجتماعی داشته باشیم؛ خاتمی نمی‌تواند این رهبری را عهده‌دار شود، موسوی و کروبی هم درحال حاضر امکان تعامل ندارند. ما باید از طریق مباحث حقوق بشر و به کمک «احمد شهید» فضاسازی‌ها را علیه ایران بیشتر کنیم تا تحریم‌های بیشتری علیه ایران تصویب شود.

 

*** به‌تازگی به بهانه افتتاح یک باب مغازه از سوی کشور ترکیه در بازار مشروطه تبریز، پرچم این کشور در سر در این مغازه به چشم می‌خورد! گفتنی است، باوجود افتتاح این مغازه، هنوز کالایی برای فروش به مردم در این مجموعه وجود ندارد و تنها چیزی که در آنجا به چشم می‌خورد، پرچم ترکیه است!

 

*** براساس اخبار موثق، گروهک‌های ترویستی که در حوزه شرق ایران فعالیت می‌کنند، در تلاشند که به عرصه سیاسی وارد شوند. در همین راستا، این گروه‌ها به‌تازگی با انتشار بیانیه‌هایی با ادعای تبعیض مذهبی و طایفه‌ای، به اختلاف در منطقه دامن زده و خواستار عدم حضور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو شده‌اند. این در حالی است که بیشتر نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان و مسئولان استان، از برادران بلوچ و اهل سنت هستند.

 

*** براساس اخبار دریافتی، یکی از حلقه‌های انحرافی قصد دارد تا کاندیدای خود را به‌عنوان مصلح اجتماعی در میان مردم معرفی کند و از سوی دیگر حضور این فرد در انتخابات، به‌عنوان مطالبه مردم، به نظام تحمیل شود. در همین راستا، این جریان طرح جمع‌آوری سه میلیون امضا در حمایت از این فرد را کلید زده است!

 

*** «زانیار» و «لقمان مرادی» دو تن از اعضای گروهک تروریستی کومله، که به اتهام پنج فقره ترور از جمله ترور فرزند امام‌جمعه مریوان و دو تن از همراهان او دستگیر شده بودند، پس از محاکمه به اعدام محکوم شدند. پس از صدور حکم و نزدیک شدن به زمان اجرای آن، سایت‌های ضدانقلاب به‌خصوص سایت‌های پژاک، منافقین، هر دو حزب منحله دموکرات، شاخه‌های مختلف کومله به‌صورت گسترده و هماهنگ به پوشش آن پرداختند و سعی می‌کنند این متهمان را بی‌گناه جلوه دهند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.