اخبار کوتاه

...

*** به‌تازگی تیم رسانه‌ای حلقه انحرافی با فعال کردن یک دفتر کار در خیابان آفریقا 40 پایگاه اینترنتی و روزنامه استانی را برای فعالیت‌های انتخاباتی خود خریداری و اجاره  کرده است. وظیفه این تیم، تطهیر و دفاع از اعضای این حلقه در بین مردم است.

 

 *** به‌تازگی تصاویری از «شیخ محمد العریفی» مفتی وهابی عربستان با لباس نظامی، منتشر شده‌ که بحث‌هایی برانگیخته است. با انتشار این تصاویر، برخی معتقدند که العریفی تروریست‌های سوری را علیه بشار اسد رهبری می‌کند. وی از دشمنان سرسخت شیعیان محسوب می‌شود و با فتواهای عجیب و غریب هر روز در پی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان است. العریفی چندی پیش در اظهارات عجیب و مضحک مدعی شده بود که جنیان به کمک ارتش سوریه می‌آیند!

 

*** سازمان امنیتی آمریکا درصدد نصب تجهيزات و دستگاه‌هاي استراق سمع در اتوبوس‌هاي عمومي این کشور است. اين تجهيزات که قرار است با بودجه وزارت امنيت داخلي آمریکا تهیه شود، امكان شنود و ضبط مكالمات خصوصي افراد را فراهم مي‌كند. اين تجهيزات پيشرفته، توانايي ضبط همزمان تصوير و صدا را دارند. این اقدام و اقدامات قبلی شنود تلفنی مکالمات مردم آمریکا، آزادی مردم این کشور را به‌شدت محدود ساخته و اعتراضات زیادی را در پی‌داشته است.

 

*** به‌تازگی مسئولان مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به بهانه برگزاري همايشي براي بررسي كتاب تحريرالوسيله امام(ره) با «شیخ يوسف صانعي» ديدار كرده‌اند تا از اين روحاني حامي فتنه که اتفاقاً رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز از وی حمایت می‌کنند، درباره نظرات فقهي امام راحل در تحريرالوسيله بشنوند! اين در حالي است كه با وجود عملكرد و مواضع وي در سال‌هاي گذشته كه كاملاً همسو با ضدانقلاب و معاندان داخلی و خارجی نظام بوده است، مشخص نيست اين مؤسسه چگونه قرار است تنظيم و نشر آثار امامی را مديريت كند كه همواره با دشمنان اسلام و نظام جمهوري اسلامي مرزبندي روشني داشت؟

 

*** در ادامه روند حمایت از ساخت فیلم‌های ضدایرانی در جشنواره‌های بین‌المللی، امسال نیز جایزه بهترین فیلم جشنواره «گلدن‌گلوب»، به فیلم ضدایرانی «آرگو» رسید که به تسخیر لانه جاسوسی در ایران و تطهیر آمریکا و سیاه نشان دادن انقلاب ایران پرداخته است.

 

*** یک عضو حزب کارگزاران مأمور شده تا تکفل اقتصادی نزدیک به ۱۰۰خانواده زندانیان فتنه ۸۸را بر عهده گیرد و نیازهای مالی آنان را مرتفع کند. وی همچنین در تلاش است تا با ارتباط‌گیری منسجم، هماهنگی‌های لازم برای اتخاذ مواضع رسانه‌ای –سیاسی میان این خانواده‌ها را در مواقع لازم ساماندهی کند.       

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.