اخبار کوتاه

...

   ***  «جیمز بیکر» وزیر خزانه‌داری اسبق آمریکا، به‌تازگی در مقاله‌ای نوشت: «حرف من با باراک اوباما این است که اکنون کشور ما در یک بیماری اقتصادی به‌سر می‌برد و از نظر اقتصادی واقعاً ما در شکل بدی قرار گرفته‌ایم، ما دلار کافی برای ذخایر ارزی خود نداریم و به‌زودی به یونان دوم تبدیل خواهیم شد؛ رئیس‌جمهور باید در این زمینه کاری بکند.»


   ***  ماموستا «حاج ملاقادر قادری» امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان پاوه که در سالیان گذشته تلاش‌های فراوانی در حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام و ایجاد وحدت در بین آحاد مردم مسلمان استان داشته، با نزدیک‌شدن به هفته وحدت، مورد حمله شدید برخی از شبکه‌های تلویزیونی وابسته به گروهک‌های معاند قرار گرفته است.


   ***  محمد خاتمی به‌تازگی طی سخنانی با اعضای حزب اراده ملت ایران، در ساختمان بنیاد باران بار دیگر ادعای آزاد نبودن انتخابات را تکرار کرد البته وی این بار تلاش کرد واژه «مهندسی انتخابات» را جایگزین کلیدواژه انتخابات آزاد کند. وی همچنین در این جلسه با سیاه‌نمایی از وضع موجود، در بخشی از سخنانش گفت: انتخابات حق همه است، باید شرکت کرد، منتهی به شرطی که بتوان شرکت کرد!


  ***«رئیس حزب «الحرکه»، (هاتنوعا)» به‌تازگی افشا کرد که دولت قطر ۳ میلیون دلار از تبلیغات انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تأمین کرده است. «زیپی لیونی» همچنین افشا کرد که حزب «اسرائیل خانه ما» هم حدود 5/2 میلیون دلار حمایت مالی از قطر برای تبلیغات انتخاباتی خود دریافت کرده است. لیونی قبلاً نیز از ارتباط جنسی خود با امیر قطر برای پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی پرده برداشته بود!


   ***  بر اساس اخبار به دست آمده، جنایات تروریست‌ها با حمایت دولت‌های آمریکا، اروپا، ترکیه، عربستان سعودی و قطر علیه ملت سوریه ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد. به‌تازگی کشورهای مذکور با ارسال جاسوس در قالب گروه‌های تروریستی به خاک این کشور، ترور چهره‌های شاخص و سرشناس سوریه را در دستور کار خود قرار داده‌اند.


   ***  شورای هماهنگی مخالفان دولت ترکیه با صدور بیانیه‌ای با اعتراض به جنایات تروریست‌ها در سوریه، دولت این کشور را محکوم کردند. این شورا ضمن درخواست از جامعه جهانی برای استفاده از انواع راهکارها به‌منظور تحت فشار گذاشتن ترکیه، تأکید کرد: دولت ترکیه آشکارا و آگاهانه، از انتقال تروریست و سلاح به خاک سوریه چشم‌پوشی و آن را تأیید می‌کند و این حقیقت با ادله محکم قابل اثبات است.


   ***  خبرهای رسیده حاکی است «مسعود اسانلو» فعال حوزه کارگری که به اتهام تلاش علیه امنیت ملی دستگیر و روانه زندان شده بود، پس از خروج از زندان به اتفاق «مریم ضیا» همسر فردی به اسم (م .ح)، از کشور متواری شده است. مریم ضیا از فعالان اجتماعی محسوب می‌شود که در تظاهرات غیرقانونی طرفداران فتنه سبز شرکت داشت و در همین اعتراضات غیرقانونی نیز دستگیر و روانه زندان شده بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.